Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Általánosítás

2018. augusztus 03. - Phoenicia

Nem szoktam és nem is szeretem az általánosítást, de azért mindig van némi igazság mögötte.
A múltkor beszélgettem a srácaimmal a német oktatásukról, végül gondolatban tovább kanyarodtam mekkora különbségek vannak a németek és oroszok között pl.
Mennyire ránk van még mindig ragasztva a kötelező német nemzetiségi oktatás, német népismeret óra, sváb emberek és rendezvények tömkellege.
A nevelőapám és családja, így a hugom is sváb. A billentyűzeten ott az ä és a ß, de hol vannak a cirill betűk?
Az oroszok jöttek és mentek. Nem erőszakolták ránk a kultúrájukat.
Fegyelmezettek, mindennek pontos eleje és vége van. Követlezetesek. Ha valamit nem tolerálnak, akkor sosem és pont.
Náluk rend van. Időnként keménynek és agresszívnek tűnő, de rendezett és jól irányított az életük.
Aki akár identitásában, akár politikai szempontból elferdül, annak nincs ott helye.
A németek? "Felsőbbrendűek". Legalábbrais állandóan ezt próbálják éreztetni elég röhejes módon.
"Német uralom" Ugyan mit is uralnak? Talán valaha.
Ma azt nem képesek elérni, hogy a rakat homoszexuálissá vált, kezelhetetlenül nem-nevelt saját lakosságuk szaporodjon.
Vagy hogy az emiatt odahívott benganéger hordájuk ne verje szét az egész országot.

Rettenet ritkán politizálok (kifelé) de ha már itt tartunk...
1.) "Szegény menekültek"
Igen, érző, empatikus emberi lény vagyok.
Szörnyű a szír háború, fogadjuk be és védjük meg a szír nőket és gyerekeket!
De kérdem én, az a 9 ereje teljében lévő 2m-es néger "úriember" a 10 bevándorlóból milyen háború elől menekül a legújabb iPod-okkal és fuxokkal?
Ja kérem, őket NEM látom szívesen! Nem hajlandóak sem integrálódni, sem dolgozni, sem megérteni egy tetves szót: NEM!
2.) Stadion vs. kórház
Bírom az elbutult, elliberálisodott birka tömeget.
Tökmindegy ki van a kormányon, azt szarral kell dobálni, ez már hagyomány.
Ha leírja az értelmesebbje hogy számoljanak utána hány milliárd lett az elmúlt 2 évben kórházak építésére, felújítására és korszerűsítésére költve, ugyanígy a közutakkal, nem tud.
Persze, mert nincsenek ismeretei, csak valaki a szájába adta hogy "stadion", hogy legyen mit kiabálni az üres fejükből.
És mit is vár az ember az olyanoktól, akiken kifog az okosvackuk helyesírás-ellenőrzője...
De vissza az etnikumokhoz.

Érdekes, de ahhoz képest hogy itt "falun" inkább a roma lakosságtól tartottam, inkább szokás szerint a fennhéjázó németekkel nem jövök ki.
Azt a tényleg elenyésző, végtelenül lepattant, lopós bagázst leszámítva, nagyon is jól kijövök a helyi roma réteggel.
Mondta is anyám sokszor már hogy "olyan vagy, mint a cigányok"...
Na nem a színem, sajnos elég fehér vagyok és még csak nem is az öltözékem.
Robbanékony vagyok. Sokszor hangos. Nincsenek határaim, ha a gyerekem kell védenem.
Inkább gondozom őket, mint hogy a légkondis irodában vihorásszak, míg a csecsemőm a bölcsödében sír utánam.
Szenvedélyesen szeretek és elemi erővel gyűlölök. Imádok táncolni és énekelni. Esőben, tűz körül, bármikor, bárhol.

Valójában mix vagyok. Anyai ágam színtiszta magyar, apai ágam bemenekült szerb.
Nem tudom melyik hogy és mennyire érvényesül bennem, de még magammal is állandó harcban vagyok.
Egyik énem az utolsó sejtjéig ragaszkodik a szeretteihez, a másik énem beleőrül a börtönbe, a láncokba, és csak menne és menne bármerre...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3314160371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása