Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Emberundor a köbön

2020. július 02. - Phoenicia

Az elmúlt 1 hónapban vagy harmadszor léptem be fb-ra... kár volt megint.
Akivel beszélnék, annak nem hiányzok, a többiek meg úgy idióták ahogy vannak.
Az egyik kedves utánzó majmom mily' meglepő, csinált az extrafos képeiből egy videót youtube-ra.
Nem tudom sírjak, vagy röhögjek-e az ilyeneken.
A helyi csoportok megint tele kib@szott kismacskákkal, ingyen elvihetők.
Még hova? Még mennyi kóbor, kártékony sz@r kell az utcákra szaporodni?
Fülledt, f@szom meleg van, persze víz megint nincs. Mert ez Sz@rvár...
Gépnél sincs kedvem lenni, pedig 1001 dolgom lenne.
Az a 2 zseni is...
Az egyik telefon"photography" kakaóra tolt szaturációval és kontraszttal.
Minden képe dől, zajos, homályos és a francnak sem hajlandó megérteni, miért sz@r...
"Direkt ilyen", anyád...
A másik önjelölt modellfotós, doszta fos képekkel, semmilyen építő jellegű hozzászólást sem fogad el "én lázadó vagyok és szembemegyek a szabályokkal" felkiálltással.
Oké, oké, de attól még sz@r.
És nem fogják fel, hogy bár divat lett az "XXL modell" fotózás, attól még egy tehén nem modell és pont.
A féllábúak sem állnak be artistának, ahogy a vakok sem lehetnek buszsofőrök.
Nem ártana elfogadni... Nem, semmi bajom sem a fogyatékokkal élőkkel, sem a molettekkel, de ne akarjanak olyanban lenni jók, amire NEM valók.
Mi lesz a következő? A "mindent lehet" elmélet alapján pasik lesznek melltartómodellek? Sehol nincs az agyakban megállj az eltorzult f@szságoknak?

Mikor legutóbb beléptem fb-ra én hülye, épp Orsit kapták szét az edzős csoportban, hogy merészel izmokat építeni ahelyett hogy fellufiztatná a csöcseit...
Azt hiszem mára megint kikapcsolom "a zinternetet"... Mára is.
Az emberek hülyék. Undorítóak. Eszetlenek.
Nincs idegem és energiám a f@szságaikra.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr2915979070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása