Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Freemail

2022. december 19. - Phoenicia

Onnan indult, hogy a lányomnak lett Fb-oldala (igazából messenger-t akart, mert az osztálytársai azon keresztük beszélgetnek egymással az iskolán kívül).
Aztán nem sikerült a telefonján bejelentkezni, így beszéltem az apjával, aki ugye eléggé használja az okosfonján a messenger-t...
És úgy jött szóba a freemail, hogy neki még onnan van a fosbúk regisztrációja, nem a gmail.hu-ról.
Hát... az az email is megérne egy regényt!
Az "imádlak/akarlak" levelektől a szextárskeresős visszaigazolásokon át a kurváktól kért árajánlatokig van minden IS.
Persze, tudom "én nem csináltam semmit", olyan egzotikusan és sajátosan hűséges. XD
Talán mindig ahhoz, aki épp a farka másik végén van.
"Nem értem miért vagy ilyen / miről beszélsz!"
Az a nagy, büdös helyzet, hogy én vele ellentétben nem szerepet játszottam és hazudtam le a csillagokat az égről, így még mielőtt elvett már tudhatta:
pont ugyanolyan szenvedéllyel és elemi erővel gyűlölöm azt, aki összetöri a lelkem, mint amennyire imádtam és rajongtam érte, amíg benyaltam a kamu rizsáit... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr4718005926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása