Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

"...nem akar a földön járni..."

2018. március 10. - Phoenicia

Tegnap délelőtt órákon át a Napoleon B. Júlia nem akar a földön járni c. száma ment a fejemben.

Aztán rájöttem miért... én sem akarok a földön járni!

Az állandó álmodozások, a tökéletességkényszer, hogy mindig mindenben (lehetőleg egyszerre) a maximumot nyújtsam... Lehetetlen!

Foglalkozni mindegyik gyerekkel, a házimunkákat mind megcsinálni, foglalkozni az állatokkal, tüneményes, mosolygós feleség lenni, pénzt keresni, tanulni, tökéletesre fejleszteni minden hobbim, hogy az megélhetéssé nőhesse ki magát! És mindez csak egy része a "most akarom azonnal tudni megcsinálni".

Jó ha az ember motivált és részben nagyravágyó. De nem 6km-el a felhők felett, totál irrealisztikusan!

Le kellene szállnom a földre. Az itt és mostban élni. Megtanulni élni!

De legalább már látom és igenis rá fogok jönni hogyan...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr8213728870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása