Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Agyrém

2020. május 20. - Phoenicia

Vasárnap gőzerővel sütés-főzés, takarítás, mosás, teregetés, készülés a hétkedzésre, hogy minél kevesebb meló maradjon.
Hétfőn még nyugtató zenével indítottam...


Délelőtt elment Q 4 napra horgászni, elkezdőtött a hét, gyerekenként 2 hétre való 1-2 napos határidős leckékkel, délután megjött.
Kedden már agyérgörcsöt kaptam, hogy mindenki besokallt és még a lányom sem akart egyetlen leckét sem megírni.
Daninak megint több hétnyi lecke felhalmozva. Már én is beleuntam, de legalább a saját dolgaimmal sem tudtam haladni semmit, ahhoz képest hogy hajnali 3-ig megint le sem feküdtem.


Ma meg...
Kezdjük azzal hogy úgy érzem magam, mint egy kivéreztetett disznó?
Vagy azzal hogy megint reggel óta nincs víz, ásványvízzel főztem és mostam el a kicsi "cucóját", halmokban áll a mosogatnivaló és még csak a wc-t sem lehet lehúzni?
Vagy azzal hogy ma kézhez kaptam a 2. felszólítást az iskolából hogy Dani toszik visszaküldeni a feladatait és ki fogják vágni?
Vagy legjobb esetben is osztályozó vizsgát kell tennie közel az összes tantárgyból. Szép nyár lesz így...


Ma jön BI. Kíváncsi leszek hogy bírjuk egy légtérben megint.
Holnap meg jön haza Q.
Jó lenne ma este végre egy kis nyugis filmezés...
Basszus, még a lányommal sem vagyunk túl a leckék felén mára!
És mikorra leszek kész a saját dolgaim 10%-val?
Előbb adom be a kulcsot, az tuti.
Fájok. Fáradt vagyok.
A "leszokokabagóról" ötletem is kudarcba fulladt. Mily' meglepő... :/

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr2315709508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása