Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Szokásos szarságok

2020. szeptember 08. - Phoenicia

Agyérgörcsöt kapok az idei zeneiskolai beosztásoktól.
Bejárósok, akiknek kísérnie kell egymást, 7 éves is van köztük, de este 7-kor végezzenek, majd 8 körül hazaesnek...
És természetesen mindegyiknek más-más nap a legkaotikusabb.
És a nagyobbakat sem szopathatom vele, hogy a kicsivel szaladjanak (buszozzanak) haza, majd vissza, majd újra haza.

Én majom meg hülyére aggódom magam értük, igyekszem értük, puszi-ücsi-cukorka-miegymás...
Erre miután végre itthon, megy valami szaros telefonos játék miatt a "bárcsak az iskolában maradtam volna" meg az "elköltözök" műsor.
Fuck that!

Amúgy mi a francnak "nyalom ki" a drága családom valagát, ha úgy is leszarják?

Kicsit groteszk ingvasalás közben arra gondolni, hogy azért legyen tökéletes az ing, hogy ne fikázzák meg azzal, akinek teszi benne a szépet...
Kicsit groteszk szinte büszkének lenni a másikra, hogy elviszi az 1000 éve a fürdőszobapolcon tárolt gumiját magával.
Talán talált végre olyat, akit megbecsül annyira hogy vigyázni akarjon rá, ha már mi a gyerekekkel nem voltunk rá méltók...

Érdekes így élni. Vagy undorító? Nem is tudom.
Baromira "lelkesítő" az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr10016194388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása