Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

A 20×3 kedvenc...

2023. január 31. - Phoenicia

Már vagy 2 hete futottam bele egy régi sulis füzetembe, amibe egy "Kedvencek" listát csináltam az osztályban.
Egyrészt, hogy pl a karácsonyi ajándékozásnál könnyebben találjunk támpontot, másrészt, ha már évekre "össze vagyunk zárva", kicsit jobban megismerjük egymást.
Tegnap meg egy régi nagy kedvencem, a "Ha eljön Joe Black" ment a tv-ben.
Úgy döntöttem írok egy új listát, bár időnként necces kiválasztani pont 3-at a sok kedvenc közül...

1.) Szín: királykék, lila, fekete
2.) Szám: 8, 16, 84
3.) Állat: dél-afrikai masztiff, vándorsólyom, csuklyás patkány
4.) Növény: Norita tearózsa, korai juhar, diófa
5.) Női név: Rita, Daniella, Natália
6.) Férfi név: Balázs, Tamás, Dániel
7.) Étel: marhapörkölt, vajas-petrezselymes burgonya, rántott sajt
8.) Édesség: nugátos praliné, hókifli, zserbó
9.) Tevékenység: alvás, evés, nevetés
10.) Használati tárgy: takaró, vadásztőr, fényképezőgép
11.) Könyv: Emily Brontë - Üvöltő szelek, Jennifer L. Armentrout - Vetkőzik a tanú, Németh László - Iszony
12.) Író: Jennifer L. Armentrout, Danielle Steel, Robin Cook
13.) Mese: Egyiptom hercege (1998), Pocahontas (1995), Fel (2009)
14.) Film: A szív hídjai (1995), Édes november (2001), Dirty Dancing (1987)
15.) Sorozat: Dr. House, Hazudj, ha tudsz, SHIELD
16.) Színésznő: Sandra Bullock, Melissa McCarthy, Julia Roberts
17.) Színész: Brad Pitt, Anthony Hopkins, Mel Gibson
18.) Énekes: Andrea Bocelli, Céline Dion, Kovács Ákos
19.) Zeneszám: Josh Groban - Remember, Pokolgép - Hol van a szó, Cserháti Zsuzsa - Boldogság gyere haza
20.) Zeneszerző: Hans Zimmer, Ludwig van Beethoven, Somló Tamás

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1618038128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása