Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Olvasóklub

2023. július 12. - Phoenicia

Nem is tudom, hogy a gyerekeimre, vagy magamra legyek büszkébb.
Rávettem őket, hogy a nyári szünetben olvassanak el ők is 1-2 könyvet.

readerclub.jpg

Egyébként pont az egyetlen időjárási körülmény van, amikor nem szeretek kint lenni az erdőben.
Se Hold, se csillagok, sötét az ég, mint az ördög segglyuka.
Borzalmasan fülledt meleg van, még a hosszú gatyát is kellemetlen elviselni a szúnyogok ellen.

Viszont tervben van, hogy egyik éjszakára bemegyek a gyerekekkel Pécsre fotózni párat.
Már olyan honvágyam van, hogy szinte tapintani lehet...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7618165090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása