Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Ünnepek

2019. december 30. - Phoenicia

Ritka nagyon rühellem az ünnepeket.
A december meg aztán kiemelten nagy kedvencem.
Mikulás, szülinapok, karácsony, névnapok, szilveszter.
Már lődöznek a szellemi fogyatékos barmok.

Amúgy szép volt, végül is sikerült karácsony előtt annyira összekaparnom magam, hogy ajándék-kreálás után még takarítottam valamennyit, még sütöttem-főztem is.
Persze a középső fiam beszólt, hogy dögöljek meg rákban, amúgy a kicsik keveselték az ajándékokat, a nagyok fikázták.
Rendhagyó ünnepek. Minden szar, az idő viszont "jó".
Mármint tényleg napsütés és 10°C, az idézőjel annak szól, hogy ez a természet szempontjából nem épp jó.
Persze a globális felmelegedés, a légköri szennyezés még mindig csak összeesküvés elmélet...
Az előbb küldtem el az ismerőseim java részét melegebb éghajlatra a tüzijátékozás miatt, szerintem mára abba kellene hagynom a "zöldülést".
Ma anyámnak is magyaráztam, hogy ha nem nyírnának ki minden pókot, tán jóval több kártevőtől szabadulnának meg, mint az eszetlen permetezéssel...
Néha úgy tűnik fognak ezt-azt a mondókáimból. Néha.
Viszont ha felépülök, akkor jövőre indítom a helyes állattartásról és állatvédelemről az előadássorozatot.
Igen én, a kis senki. Majd az oviban kezdem, a kisebbek termékenyebb táptalaj, a felnőttek már full barmok még a macskatartáshoz is.
180cm-es beszari kis hülyék sikítoznak 1-1 pár cm-es pók láttán és még férfinak merik hívni magukat... Röhögjek, vagy sírjak?
Nem baj, most épp nagyon menők hogy képesek halálra rémíteni sokezer háziállatot, vadállatot, kisgyereket, kismamát, idős embert, szívbeteget, stb, hogy durrogtatnak.
Most épp okosak, hogy pár percig bámulhatnak a fénybe mint egy éjjeli lepke, miközben hatalmas fény-, zaj- és károsanyag szennyezést okoznak.
Mert NEKIK jó. 10-ből 3 embernek. Nem, ááá nem önzők...
De legalább szilveszterkor közel 10°C-ban tudnak kinyírni maguk körül mindent. Nem mintha máskor más lenne...
Ha nem lennének az amúgy hálátlan, szófogadatlan gyerekeim, akiket valamiért mégis imádok, nekiállnék imádkozni az emberiség kihalásáért.
Na jó, vallásos sem vagyok. Talán ezért sem fájna a szívem ha az emberek 80%-a hirtelen eltűnne a föld színéről.
Az a bársonysávos karoló kellene ide. Nem Thanatus, Thanos! Majdnem... Ejj, ezt a poént sem értik sokan.
Azt hiszem mára "bekelene zárnom a zinternyetet".
Kiakasztó vagyok. Kiakasztó a hangulatom még magamnak is. Innom kellene.
Ja, megjött. Meg leszedtem a ragacsot végre a hasamról és ritkaronda!
Nem mintha eddig versenyezni tudtam volna az értelmetlen tekintetű, bulldogharapásos lóképű tizenévesekkel.
Sőt, még a lepukkant középkorú kurvák is mindig érdekesebbek voltak nálam... ahogy a példák mutatják...
Seráfütty. Viszont ma fogtam, a fémháló tök király kemény cucc a pics.m fölött. Golyóálló lett a hasam!
Be kellene hálóztatom magam mindenhol, hátha strapabíróbb lennék megint. :D

 80846491_10215507591307958_5029165609921806336_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5815374210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Useless1997 · www.use-less.blog.hu 2020.01.19. 11:40:38

Úgy látszik ez a karácsonyi ünnepek utálata valami alapberögzültség lehet a bloggerek körében, mert mostanában mindenki arról írt, hogy ki mennyire utálja ezt az időszakot. :D :D

Phoenicia 2020.01.23. 15:40:16

@Useless1997: Potom 35 éve gyűlölöm az összes ünnepet. Ez nálam nem épp újkeletű... :/
süti beállítások módosítása