Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Megszegtem

2019. augusztus 07. - Phoenicia

Túl sok mindent érzek, túl sok minden fáj.
Nem akarom.
Gyűlölöm a káoszt a fejemben, a szívemben.

Bűntárs vs. szájkarate
Nem értem. Nem is...
Én vagyok a buta és a naiv hogy kiállok az igazam mellett, hogy védem a védteleneket viharral szemben is.
Hogy tanulni vágyom olyanok között, akik már rég nem akarnak tanítani.

Belefáradtam hogy ezer felé figyeljek és osztódjak.
Nem vagyok anya. Nem vagyok feleség. Nem vagyok szerető. Nem vagyok diák. Nem vagyok tanár. Nem vagyok semmi...
Már sem nő, sem lány, sem élő, sem érző, se hit, se akarat, lassan álmok sem.
Csak aludni akarok és nem kelni fel többé.
Álmok nélküli sötétség.

Talán nem fájna már többet semmi sem...
Tudok még jobban szétszakadni?
Tud még tovább szakadni a szívem?
Még hova? Még miért?

Már nem akarom elölről kezdeni az életem.
Megjavítani amiket elrontottam.
Csak befejezni.
Elég!

Nem látok ki a szennyből, a porból, a könnyeimből.
Nem látok semmit tisztán.
Káosz, fájdalom, fáradtság, magány és zavar a fejemben.
Megszegtem, leléptem. Menekülök mások elől, magam elől...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5314998840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása