Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

I'm Not Okay

2021. január 18. - Phoenicia

Ma este a szörnyek a fejemben

Olyan rohadt hangosan sikítanak

De olyan magasan építettem a falakat

Tehát soha nem is adnak hangot

 

Ez egy maszk, ez hazugság

Ez az egyetlen otthon, amit valaha ismertem

Mert az vagyok, aki valójában vagyok

Csak többet hagyott egyedül

 

nem vagyok jól

És szükségem van rá, hogy lássa

Annyi mondanivalóm van

És senki sem hallja

Az ok, amiért elhallgatok

Annyi tét

Mindig tehernek érzem magam

Hadd hallgasson el

Soha nem fogod megérteni

Miért olyan nehéz megmondani

Nem vagyok rendben

 

Bárcsak lenne hegem

Bármilyen bizonyíték volt a felszínen

Hogy minden, amit érzek, nem csak szomorú kifogás

Életem láthatatlan bántalmazása

Vagy megítélnek, vagy el kell bújnom

Az egyetlen tünet, amelyet láthat

Nem akarok életben lenni

 

nem vagyok jól

És szükségem van rá, hogy lássa

Annyi mondanivalóm van

És senki sem hallja

Az ok, amiért elhallgatok

Annyi tét

Mindig tehernek érzem magam

Hadd hallgasson el

Soha nem fogod megérteni

Miért olyan nehéz megmondani

 

Soha nem leszek szavam, ezt a poklot nem tudom megmagyarázni

De mi van, ha megöl

Ha magamnak tartom

Magamnak

 

nem vagyok jól

És látnom kell

Annyi mondanivalóm van

És senki sem hallja

nem vagyok jól

nem vagyok jól

Soha nem vagyok biztonságban

Ez nem egy szakasz

Ha végre összetörök

Maradnál még?

 

Ma este a szörnyek a fejemben

Olyan rohadt hangosan sikítanak

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1016394178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása