Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Hangok

2021. február 22. - Phoenicia

Jönnek ki feleslegesen a hangok a fejemből.
Vagy inkább a kezemből, mert gépelek, nem beszélek.
Kezd az icipici facom megint nagyon tele lenni, így inkább "kióbégatom a szélbe".

Pénteken potom hét ismerősöm halt meg + Merkl prof.
Körülbelül én sem tudok mi mást mondani rá, mint hogy megdöbbentem és könny szökött párszor a szemembe.
Összeesküvés elméleteket megelőzvén közülük ötnek biztosan semmi köze nem volt a covid-hoz.

Valahogy mostanában az én szívem sem tolerál már annyit.
A múltkor egy szokásos, pár óra alatt múló rosszullét közel öt napig paffra tett.
Annyira gyéren vert a szívem, hogy megint nem kaptam levegőt. Ez nem újdonság.
Ahogy az sem, hogy fulladozva, könnyes szemekkel küzdöttem az ájulás ellen.
De máskor azért sikerül pár óra alatt normálisra összekaparnom magam!
Most még napokkal később is nehezemre esett a mosogatás, a porszívózás, a talpon levés.
Fáradok, rosszabbodik a szívem, vagy csak a stressz... bánat tudja.
Még itt vagyok.

Pitty rém depi.
Nem tudom, hogy még a normális kamaszodós "világfájásnak" tudjam-e be, vagy kérjek segítséget neki.
A buzi e-oktatással be van zárva a négy fal közé hónapok óta, alig tudom kimozdítani mire délutánra vége az óráinak.
Egyre sz@rabbul tanul, pedig baromi jó feje van.
Tisztában van a továbbtanulási lehetőségeivel, de egyszerűen nem motivált.
Megértem, ugyanakkor nem nagyon tudok hogy segíteni neki.
Én nyavalyás barom még magamon sem tudok segíteni.

Q-nál minden változatlan.
Az össz kommunikációnk leginkább a hitelekben, autócserén, falusiCSOK-ban merül ki.
A napokban ült a kanapén (gyerekek mellett) annyira fészkelődött az "idős nő fiatal férfival" videó nézése közben, hogy felrúgta maga mellett a gyerek kajás tálcáját.

Szóval kb ennyi.

Ja, meg még annyi, hogy ez az egyetem kérdés inkább passzolós.
Még a két tantárgyból, amiből sosem vizsgáztam is 84000.- lenne az emelt érettségi pótlólag, az állam max OKJ-kig támogat (az meg van jó pár), de még az OKJ-k is már csak iskolapadban ülős, több éves verzióban érhetők el, szóval nincs "fölösleges" négy évem az egyetemen dekkolni.
Meló + háztartás + gyerekek mellett meg... ennyi felé nem hiszem hogy tudnék szakadni, a gyerekek rovására nem vállalom be, hogy álmaim legyenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5316435814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása