Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Egy éjszakát ki lehet bírni...

...hogy benyugtatózd és bezárd a pincsidet.

2021. december 31. - Phoenicia

Na ja.
Pl az én "pincsim" kb 90kg.
És nem fogom idióták miatt mérgezni.
Persze ilyenkor bent van, mert nem fogom hagyni, hogy szívrohamot kapjon, vagy eltörje a lábait ijedtében rohanva...

Zárjuk be a szobába az állatokat.
Az összes háztájit, teheneket, a lovakat...
Meg persze aki nem egy szívtelen idióta, az a környező szarvasokat, őzeket, vaddisznókat, madarakat, stb-stb, mind.
Egy kurva nagy hangszigetelt hangárba, mert néhány XXI. századi "intelligens főemlős addig jut el, mint egy fényre repülő cserebogár.
Addig sem, mert a fény-, zaj-, és légszennyezettséget ők maguk csinálják.
Jó buli.
Persze véletlenül sem egy éjszaka, mert már egy hónapja tolják véletlenszerűen és még fogják is egy darabig.
Az sem lényeg, hogy pl a petárda tiltott.
De legalább látszik tényleg mennyire nagy szüksége van az embereknek (a szomszédainknak) a hitelmoratóriumra.
Össze sem akarom számolni hányadik százezer repült már idén a levegőbe.

Tényleg, a legkevésbé sem vagyok képes megérteni mire jó ez.
Büdös, zajos, életveszélyes, pénzkidobás.
Nulla empátia a kisgyerekekkel, az idősekkel, a betegekkel, a másnap korán dolgozókkal és a létező összes állattal.
Tudom, tök megkeseredett vagyok, hogy idióta bunkónak tartom őket.
Meg dugatlan picsa, hogy szorult belém együttérzés a bolygó jelentősen nagyobbik részével szemben.
A "szép" ugye relatív, mint a seggzsírral feltöltött kacsaszáj, és a vakolatarc, szóval azon kívül várnék valami érdemi indokot.
Nem, nem hagyomány.
Ahogy a "félekaszellemektőlezértvisítozokHalloween" sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3216800360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása