Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Felelősség

2022. október 15. - Phoenicia

Tegnap előtt a fiaim megint összeverekedtek egy játék miatt.
Pontosabban a középső ugrott neki a nagynak, hogy megfujtsa, Istinek meg volt annyi sütnivalója, hogy csak védekezett.
A kicsi elbújt mögém, még sosem látta a nagyot sírni...
Dani egy ideje annyira agyilag zokni tud lenni a játékoktól (mindegy hogy LOL, COD, Roblox, Minecraft, vagy bármi más), hogy dühöngés közben bevérzik a szeme, elpattannak a hajszálerek az arcában, visítva káromkodik, mint egy lány.
Időnként attól félek, agyvérzést fog kapni addig hergeli magát.
És tehetetlenül állok, max eltiltani tudom ideig-óráig ezektől a játékoktól.
Meg szétzavarni őket külön szobába, hogy ne legyen "nagyobb" baj.
De ha nem leszek itthon?
Ha a kicsikről nincs épp aki leszedje dühében?

Tegnap felhívtam a tuba tanárt, hogy nem viszem a kicsit, mert köhög.
Megköszönte! ("A múltkor is úgy hozta egy anyuka...")
Pedig evidensnek kellene lennie...
Hogy várjam el, hogy ő és a többi diák vigyázzanak az én gyerekemre, ha én nem vagyok hajlandó vigyázni rájuk?
Ahogy az iskola mellett ugyanúgy figyelek a többi gyerekre közlekedés közben, mint a sajátjaimra...
Tudom, ÉN, ÉN, ÉN.
Pedig a világ valójában MI és nem ÉN és nagyon nem ezt az ÉN-t kellene a társadalomba nevelni!
MI alkotjuk az egészet.
MI neveljük a gyerekeket (tanárok, szülők, de még a többi diák is).
MI közlekedünk a közúton.
Sorolhatnám a végtelenségig.
Az emberek meg ahelyett hogy felelősséget vállalnának és kivennék a szerepüket a MI részéből, csak megy az ÉN, ÉN, ÉN...
Röhejes és siralmas a XXI. században az "énidő" meg "egyediség" erőltetése és egymásról másolása.
Mikor a legkisebbtől a legnagyobbig, a legszegényebbtől a leggazdagabbig, a legtanulatlanabbtól a legtanultabbig mind a MI része vagyunk.
Ahol mindenkinek szerepe kellene legyen az egészben, hisz mind formáljuk azt.
Ahol segíteni kellene egymást, kiegészíteni, megvédeni és egyensúlyra törekedni.
Élhetőségre törekedni.
Mindenkinek.
EGYÜTT élni és élni hagyni...

Amúgy esélyes, hogy ebből hétfőre orvos lesz, mert egyre rondábban köhög és már a nővére is kezdi.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3017955004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása