Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Isti

2023. február 06. - Phoenicia

Tegnap játszottam vele... kár volt.
Egy meccset leszámítva végigveszekedte mikor mit nem csináltam (szerinte) jól.
Egy meccsen hasított, olyankor iszonyat arrogáns, mintha ő lenne a világ legjobb játékosa és ő sz@rta volna a spanyol viaszt.
A többin a szokásos... mindenki sz@r és sz@rt csinál, csak ő nem. Minden más hibája.
Mikor az utolsónál próbálta megmagyarázni, hogy mit nem csináltam, amikor csináltam, kicsit kiakadtam és visszaugattam.
Persze vérig sértődött, ő többet nem játszik velem.

Tegnap szóltam neki előre, hogy úgy állítson órát, hogy ma busszal kell bemennie, mert a kicsiket kell visszavinnem az orvoshoz.
Borítékolni lehetett, hogy nem fog bemenni...
Lejött ő is az orvoshoz, mert igazolás az kell, persze ő is ki lett írva egy hétre; biztos ő is elkapta a húgától az influenzát.
Játszik, meg készül a hétvégére, hogy menjen a kiscsajhoz.
Oké, hogy 18 évesen eléggé leköti a figyelmét, hogy "akar tőle valamit" egy lány.
De idén érettségizik, felvételizik, egyetemre akar(na) menni!
Közben a jegyei trágyábbak, mint valaha is voltak az enyéim.
Pedig trehány lusta voltam, szinte sosem tanultam, anyám csesztetett is miatta rendesen.

Pár órája megkértem őket, hogy bírjanak viselkedni együtt egy fél órát, beülnék egy kád meleg vízbe kicsit regenerálódni (átfagytam kint és amúgy is megfertőzött engem is a lányom).
Pár perccel azután, hogy beültem a vízbe, már ment az óbégatás.
Összeveszett a 8 éves öccsével a játékon, majd tüntetőleg kikapcsolta, hogy a kicsi ne tudjon játszani (nem tudja a jelszót).
Aztán ment az ordítás, hogy mit keres olló a kezében... a konyhából üvöltöztek nekem be a fürdőbe.
Kifogyott a tea, a kicsi szeretett volna bontani a zsugorból másikat.
Erre nekiáll azon üvölteni hogy jó, akkor vágja csak le az ujjait az öccse, ahelyett hogy bontott volna neki egyet, hogy tudjon inni amíg a fürdőkádban vagyok.

Az általános hozzáállása az itthoni dolgokhoz, amikre meg lett kérve hogy segítsen, vagy csinálja meg, hogy ha a múltkor is meg tudtam oldani egyedül, akkor hajrá...

Régebben nem ilyen volt.
Kedves, empatikus, segítőkész, türelmes, okos, jó kisgyerek volt.
Ezekre aludt hozzám bújva:

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6718042974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása