Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Minden jóban van valami rossz

2023. február 06. - Phoenicia

Tudom, fordítva szokás, de nekem pont így jó...

Ilyenkor, amikor egyszer csak kiírja az orvos +1 hétre a gyerekeket mert betegek, tök jó, hogy nem kell félni, hogy kirúgnak miatta...
...mert nincs honnan, így mondjuk elég húzós volt ma is kiváltani a gyógyszereket.
Végül is elég nagy spórolás, ha nem kell sem belépőket fizetnem a farsangra, sem drága lisztből, tojásból, vajból, stb sütögetnem...
...csak hogy a gyerekeim várják hogy tudjanak menni, mert mégis csak közös program az osztálytársaikkal.
Tök jó, hogy van jogsim és autóm...
...épp csak ma reggel sem indult, amikor vinnem kellett volna a beteg gyerekeimet vissza az orvoshoz, sokat kell rákölteni (az üzemanyagra is) és sokszor agyfaszt kapok az életveszélyes szabálytalankodóktól.
Sokkal jobb volt ma a sz@rrá fagyott kutyagumikat szedegetnem, mint a szétázott fo.okat...
...de közben csontig fagytam.
Nagyon szép ez az új, teknősös wc-deszka...
...csak vannak részei ahol a bánatnak sem lehet hozzáférni letakarítani rendesen.
Tök jó, hogy senki sem stresszeli itthon a gyerekeket (csak ők magukat és egymást)...
...de borzasztó egyedül vagyok, hogy mindig mindent megoldjak valahogy.
Csodálatos, hogy Uzsi milyen gyorsan és gyönyörűen őszült meg...
... de tartok tőle kevésbé a genetika, mint a rengeteg stressz az oka.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5818042972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása