Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Pihenj többet vs Szarvár

2023. augusztus 05. - Phoenicia

Késő délután már elég fáradt volt a két kicsi is és én is.
Úgy voltam vele, letojom, hogy még este sincs, szükségünk van pihenésre.
Erre pár órával később arra riadtunk mind, hogy ki a rák állt neki ugrálni és dobolni a házban...
Senki.
Csak az újtelepi házak közé dugott, ház aljából kialakított kocsma.
Remek.
Kell az ide nagyon...
Bár az égtelen dübörgés még mindig jobb, mint mikor kezdenek "hangulatba" jönni a "kedves" vendégek.
A lerészegedett és/vagy bedrogozott társaság, valószínűsíthetően éneklésre, nevetésre és kommunikálásra irányuló próbálkozásai olyan röhejesen ordenáré hangok, hogy arról a legkedvesebb és legtürelmesebb embernek is ingere támad pár kézigránátot rájuk dobni, hogy megmentse őket további szenvedéseiktől.
Vagy a többi embert.
Részletkérdés.
Ennyit a pihenésről..
És még én vagyok a retardált, hogy csak napközben alszunk időnként, az ablak melletti flexelés hangja jelentősen elviselhetőbb.
Mert ez egy csendes, békés "falu"... állatkertben mutogatni való, negyedbites emberekkel.
(Tisztelet a kb 10 fő kivételnek.)

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1118186971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása