Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Tanévkezdés

2023. szeptember 08. - Phoenicia

Csupa szokásos.
Szülőik és zeneiskolai órabeosztások egyszerre, előbb add le a gyerek milyen szakkörre fog járni, mielőtt órarendet kapna, vagy zeneiskolai órabeosztást... és egyéb agyérgörcsök.
A lányomék 3 napra faiskolába, vagy mi a nyomorba mennek, remélem kullancsmentes övezet.
Viszont a szülők jó fejek voltak.
Kérték, hogy a kötelező (nagyondrágán nagyonfos, már boccs) vaknyuggernéni mellett én is csináljak megint osztályfotókat, mert ők inkább velem szeretnék csináltatni.
Jól esett.
Pityunak alig vannak órái az egyetemen, kb jelenleg nem értem miért nem 1 éves képzés a biosz szak.
A tanagyag előreolvasva röhejesen könnyűnek tűnik (orvosin is az volt mondjuk).
Daninál egyenlőre semmi extra, Manó visszakapta napközis tanárnak és tesire az írástudatlan ex-magyar tanárát. o.O
Őt kapta meg tesire Bodó is, úszásra meg az egyik legközutáltabb retardKatinénit.
Marika néni meg nem tudom mivel vívta ki, de már valahogy nem rajonganak érte a gyerekek.
Ma egész nap fos volt a szívem, pedig a nyári kánikulákat és viharokat is egész jól bírta.
Az autóm meg kapott új akksit végre!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr2918210583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása