Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Puffogás

2018. január 13. - Phoenicia

Miért vagyok ingerült már d.e. 11-re mire felhívsz?
Reggelente felkelek, lemennék pisilni...
De ott vár a 2 kutya, minden tiszta szőr, nyál, pisi, jó esetben kaki épp nincs.
Kiengedem őket, hellyel-közzel feltakarítok.
Kézmosás közben legalább a képem megmosásáig eljutok.
Fel, ébreszteni a kicsiket, hajrá-hajrá elkésünk az oviból!
A) sikerül őket kipaterolni az ágyból és akkor...
légyszi pisilj, öltözzünk már, fésülködni kéne, ne most, légyszi, menjünk már
kutyáknak kaja, loholás le 1,5km-t, nem jön a lábán, visszaugyanez, stb.
hazaérünk, kicsinek kaja, teknősnek kaja, porszívózás, felmosás, basszusindulnikellvissza
B) már megint nem mentünk oviba, mit fog szólni az óvónéni, decikimeginthívni
kutyaetetés, teraszseprés, gyereketetés, porszívózás, tetnősetetés, felmosás
50×elpakolás a kicsik után, újraporszívózás, újraetetés
...és még mindig nem mentem el pisilni.

Tudod, arról volt szó, hogy idén már nem gyújtunk rá.
Meg hogy lesz egy kis időm.
De még a vállalkozás sincs teljesen lezárva, a ház full kupleráj (pedig igyekszem)
se olvasni, se zenélni, se fényképezni, se-se-se nincs időm.
Most hirtelen tegyem le a jogsit, vágjam csilli-villibe a lakást,
vegyem rá a nagyokat hogy tanuljanak, a kicsiket hogy időben keljenek,
tanuljam meg használni a gépet és a progikat, főzzek-takarítsak minden nap
és akkor utána nyugodtan neki is állhatok edzeni a maradék szabadidőmben...
Mindemellett (még ezekre sem) már úgy sincs időm, úgyhogy én csak ne akarjak semmit dolgozni.
De valahonnan kaparjak össze a kölcsönökre, a hitelekre, a szigetelésre, a kisjátszóra, stb.
És ez mind csak egy része. Azért lehet kicsit kapizsgálni mi a "bajom"?!

(Ui: Tényleg ennyire ronda vagyok hogy már rám sem akarsz nézni?)

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1013571589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása