Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Máj 15. "Boldog" évfordulót

2018. május 16. - Phoenicia

Lecsapolták 5 fiola vérem.

Az 1. fiam apja szülinapos.
Érdekes, az a barom már 17 éve nem tud dr lenni!
Gondolom még mindig miattam...

7 éve bútoroztunk össze.
Szerencsére a költözködési mizéria nem gátolt benne hogy felköszöntsd Zsófikádat.
Persze-persze tudom, csak egyszer, meg csak eggyel, meg nem is ismered, meg csak márciusig...
Ápr 10-én, a névnapodon "gyűrűztelek meg".
Ápr 26-án: -Mégegyszer boldog szülinapot Macikám! -Köszönöm! B) Ma is nagyon finom voltál édes!

Igazából lényegtelen. Bőven ezután is voltál vele is, másokkal is.
Már semmi sem számít.
Néha még azt hiszem szeretlek. Néha úgy érzem gyűlöllek.
Az igazság hogy a gyerekek miatt küzdök még.
Anyagiak és félelem, hogy egyedül nem menne minden.

Állíthatom a tőröket a hátadba?
De vicces vagy... annyi tőröd nincs ahányszor félrekeféltél.
Jobban megvetlek annál hogy miattad magára hagyjam a gyerekeimet.

Azért azt tudd, ha a lányomban kár tettél,
ha nekem kell elé állni, a szemébe nézni és elmagyarázni
hogy az apja egyik 17 éves kis szutyok kurvája miatt nem lehet gyereke,
én kivájom a szíved és a kutyák elé dobom!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6413963854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása