Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Semmi extra

2024. január 10. - Phoenicia

Elteltek az ünnepek amolyan szokásosan.
Természetesen a helyi negyedbitesek már dec 25-étől durrogtattak.
Csak azt nem értem, hogy legalább a tájvédelmi körzetekben (és mentén) miért nincs annyi sütnivalója a polgármestereknek, hogy betiltsák ezt a káros és veszélyes szart.
Mondjuk azon meglepődtem, hogy az elmúlt 3 napban nincs nonstop szirénázás.
A hétvégén esett porhó alá fagyott, aztán lejárták az autók és telibe fagyott, full koripálya az egész település!
Ráadásul nem is sík, a járművek többet csúsznak oldalra, mint mennek előre.
Ehhez képest nincsenek rommá tört kocsik és gyalogosok, pedig még inkább vágódnak ki takarásból a főútra az idióták, nem kapcsolnak jobban lámpát, vagy használnak irányjelzőt, a gyalogosok is még inkább leszarják hol van zebra, random botorkálnak a jégen keresztbe az úton.

Már 1 hónapja, hogy elment Dom, de még mindig borzasztóan hiányzik.
Nagyon.
Közben szereztem egy kicsit, mert a gyerekek is, a szuka is befordult.
Melós, napi többszöri takarítás mellett is full dzsuva minden, de persze aranyos, meg örülnek neki a gyerekek is, Letty is.
lil_8122.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7918299621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2024.01.10. 18:28:56

Pedig a polgármester értelmesebb lehet, biztos van már félbites.
süti beállítások módosítása