Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Tegnap és ma

2018. szeptember 27. - Phoenicia

Elszarták a nyomdában az egyik munkám. Egy másikból meg egy csomó képet törölnöm kellett.
Ott kellett hagynom a pc-m a szervízben, egy csomó pénzbe fog kerülni.
Egy rahedli pénzt hagytam egy szaros úszósapkára, kabátra és cipőre a boltban,
és még a fene tudja mennyi minden kell még őszre és télre a gyerekeknek.
Beszart a turmixgép, Bodó tortája éjjelre lett kész.
Az ajándéka meg még azóta sem ért ide.
Dani egy adag dobozos takonnyal állított haza.
Persze mindjárt kellett a kicsiknek is, csodás veszekedés, üvöltözés és sírás lett belőle.
Megint verekedtek is. Na mikor nem...
Nincs meg a kulcsuk, az iskolában leadandó papírokat elhagyják.
Néha még egymást is, sőt, Isti néha az óráit is elfelejti, hogy mennie kellene.
Viva okostelefon!

Mindenki baszogat mindennel. Megint 1000 dolgot csinálok, semminek nem érek a végére.
Holnap kültéri eseményfotózás, jövő héten beltéri rendezvényfotózás, már a fasznak van kedve...
A modellsrácot is csak tologatom, de már befagyna a segge kint félaktozni.
Szerkeszteni sem tudok gép nélkül.
Közben az ismerősök is mind megtalálnak; menjek közös fotózni, kávézni, sörözni, koktélozni (pfúj) velük.
Részben jó lenne, de csak nyűg ez is.

Ma akkora cirkuszt csinált reggel a kicsi, hogy alig értünk le Manó 1. úszására!
Végigvisította és rángatózta az utat, üvöltött, hogy utál és utálja az ovit.
Már féltem hogy eltöröm a karját, ahogy elkapdostam hogy ne rohanjon az autók elé.
Kapásból az ébresztésük is "vicces" volt, tegnap este ordítottam, így ma semmi hangom.
Az óvónőknek is csak mutogatni tudtam, szuper lesz ha elszakadt a hangszálam és nem tudok többet beszélni.
Meg énekelni sem... meg kiabálni sem. De legalább azt sem hallaná többet senki hogy "Szeretlek!"

A vesém sem jött még teljesen helyre, de legalább beindult a "Fázok!" szezon.
Megint rá kellett jönnöm, hogy már nem bírok annyit mint régen, se így, se úgy.
Gyengülök, omlok, romlok, fáradok, rondulok, öregszem.
Utálom ezt!
Próbálom belátni hogy nem vagyok Főnix, nem tudom magam mindig újjáalkotni, pláne jobbá és erősebbé romjaimból...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5414267877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása