Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Felismerés

2018. október 02. - Phoenicia

Mindig szerettem érdekes embereket megismerni.
Úgy igazán, a lelküket.
Ahogy kezdtük megismerni egymást, a nők zöme meggyűlölt.
Sosem tudtam pontosan miért.
Miért számítok rossznak, ellenségnek, miért kell tartaniuk tőlem.
De néhány nő és a férfiak zöme megkedvelt, kíváncsiak lettek rám.
Én mindig azt hittem hogy szeretek játszani az emberekkel.
Legalábbrais mindig ez lett a fejemhez vágva és el is hittem.
Pedig gyűlölök bárkinek is fájdalmat okozni!!!

Mindig mikor elkezdek kötődni valakihez és rájövök hogy viszont kötődik, megijedek.
Elkezdek kihátrálni, próbálom elüldözni.
Félek hogy ő is megsebez, félek hogy ő is megsérül.
Minden kapcsolatom olyan, mint az érzelmi hullámaim.
Kíváncsiság, öröm, boldogság, szeretet, félelem, elutasítás, megzuhanás, kételyek, fájdalom.

Q kitartó volt, nyert.
Őt is elküldtem, ó hányszor... és sírtam, és sírt és makacs volt és megnyert.
Mégis őszintén nem értem miért, ha nem is kellettem igazán...
Nekem akkor Ő volt a világ, a megmentő hős lovag, a MINDEN!

Tudom hogy közhely: "megszerezni könnyű, megtartani nem"
Azt hiszem bár fizikailag rácáfolhatnának páran, de érzelmileg még megszerezni sem könnyű.
Megtartani?
Abban sem vagyok biztos hogy bárki képes lenne rá... hogy alkalmas vagyok-e rá. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr2014277087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása