Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Érdekes, érzelemhullámos nap

2018. október 05. - Phoenicia

Kerestem valamit és szokás szerint mást találtam. Visszaolvastam egy beszélgetést...
Közben persze már miért is ne olyanhoz érjen a lejátszási lista...
Felteker kakaóra, újraolvas, újraátél...

Aztán elkezdtem keresni-olvasni miket írtam Neked a blogomba.

Nem gondoltam, hogy egy egyszerű szimpátából és felnézéből ennyi érzelem, ennyi sírás, ennyi vágy és ennyi magány lesz.
Vicces, hogy többet fájt, mint nem.
Vicces hogy mégis imádom az egészet.
Vicces hogy éltet és felemészt egyszerre.

Vicces mennyire szembe megy még mindig a szívem az agyammal!
Már sosem növök fel... Hozzád. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5414283993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása