Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Csillapodó káosz

2019. szeptember 18. - Phoenicia

img_1844-lil.jpg

Már két hete iskolaszezon.
Túl a megelőző nagybevásárlásokon, az évnyitókon, a szülőiken, az órabeosztásokon, a szecskatáboron és -avatón, a kezdeti nehézségeken és az első kollektív lebetegedésen.
Már csitul a káosz.
Mostanában írni sem volt időm. A tanfolyamommal sem haladok 2 hete.
Viszont végül megcsináltam a csoportom kizárva azt a retard, önkényuralmas, önjelölt p.csfejet.
Zajlanak a helyi választási kampányok. Már-már vicces hogy a falu egytizede indul. Csak az a baj, hogy a kis csóri gyökeret a fele település támogatja, a másik fele meg megoszlik a többiek között. Így nem lesz semmi változás.
A kondiszoba lassan átalakul Töpörty szállójává. Bezony, a "gyógyítóm" kevesebb, mint két hét múlva ideköltözik. Á, nincs tőle gyomorgörcsöm... Mármint nem tőle, hanem hogy működni fog-e az együtt lakás.
Jelenleg pár tucat hernyó, báb, poloskaovi és póknevelde bitorolja a szobát. De ma apacsoltam egy szekrényt, napokon belül az is a helyére kerül.
Manapság úgy tűnik mindenki másnál tavaszodik. Négy nap alatt szétoltottam a polgármestert, a fél települést és vagy egy tucat "celebet", erre 64 ismerősnek jelölés, 127 engedélykéréses "dugj velem királylány" üzenet. Elmebajosok.
Mitől pozitív ha elgurul a gyógyszerem és kibukik a tapló énem? "Menő." Pedig egyébként utálok bunkó lenni, de a végtelenül hülye (+kötözködő) embereket nem bírom elviselni.
Ma is kiakasztó voltam az önimádó "szépségekkel". Igazából csodálom hogy lehet ekkora egójuk ilyen összefestett, telefosottuzsizacsi kinézettel.
Ja, kinézet... Most hogy végre megszabadultam a 7 év után a sajgó, törött bölcsességfogamtól, tudok enni. Épp csak az edzést hanyagolom, meg is látszik... :( Szerintem terhesen nem volt ekkora seggem!
De talán lassan beáll a napirend itthon és akkor normalizálom a bánat-zabálást és a testmozgást is. Csak legyen végre motivációm és életkedvem.
Láttam kicsit végre, jól esett.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9115125644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása