Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Agyfasz a köbön

2020. március 09. - Phoenicia

Komolyan mondom, az elmúlt két hétben kb naponta kétszer agyfaszt kaptam.
Egyrészt megint rajtam van az insomnia, szinte semennyit sem bírok aludni, de legalább napközben mosottfosnak érzem magam.
Ez a win10 egy katasztrófa, miután megláttam ezt az összeszart hányást, inkább napokig gépközelbe sem jöttem.
A nagyfiam tojik tanulni, ettől függetlenül le akar lépni a még sosem látott nőjéhez kukutyinba és időnként úgy beszél velem, mintha a seggéből rántott volna elő.
Q-nak először a cafeteria-ját csökkentették, majd a fizetését, majd elvették azt a fordát amire várt, végül a buszt is.
Mindezt egy hét leforgása alatt, szóval most erős gondolkodás van munkahely terén.
Emellett "apró" anyagi problémák, műszaki vizsga, jogsi, kellene neki GKI, a napelem rendszerhez egy hiányzó kb fél milla, ja meg a falusi CSOK-os felújítások... hagyjuk.
Eredetileg csak két ruhát szerettem volna kérdezni, hogy szabadna-e...
Z lehangolt, vidítani sem nagyon tudom mert én is az vagyok.
Szokás szerint a tavaszi megzuhanás szélén lavírozok.
A cigit még nem tettem le, a seggem nem fogytam le, a hasam a műtét óta sincs jobban.
A dolgaimmal alig haladok.
Még három videó vissza van a tervezettből, a feltöltendő képeim halmokban szerkesztetlenül, a pókos blogom hanyagolva, ahogy a tanulás is e téren...
A szám meg nem tudom minek tépem.
Pénteken Bodó úgy jött haza, hogy az óvónéni eltaposta a pókot, Manó meg úgy hogy a húgyagy tanárnéni eltaposta a lepkét!
Azt (vagy olyat) amit együtt neveltek az osztályban! Mindenki full hülye? Basszus, mire jó ez embereknek?
Egyébként az a fogyatékos kretén spiné nem hagyja őket normálisan kajálni, meg minden nap cooper-t futtat velük (7 évesekkel!).
Halkan mondom, jó esetben csak túlmerülnek amitől dekoncentráltak és indulatosan lesznek. Rosszabb esetben károsodik a szívizom.
Persze a kontár bunkók nem foglalkoznak ilyen "apróságokkal"...

Ui: tegnap 18 éve hogy elvesztettem a legnagyobb fiam

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9415512526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása