Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Kussolj!

2021. szeptember 20. - Phoenicia

Mikor tanulom meg végre befogni a pofámat?
Soha, de soha nincs jó vége, ha kinyitom...
Soha.

"Tudod mi a te bajod? Túl sokszor van igazad. Szerinted kinek tetszik ez?"

És akkor nekem már nem lehet véleményem.
Én már meg se szólaljak, mert nyers és igaz.
Bunkó vagyok.

Meg kellene tanulnom megnémulni.
Nem formálni véleményt semmiről.
Élőhalottnak lenni.
Méginkább.

Amúgy mi a rák, tavaszodik?!?
"Épp rád gondoltam..." tegnap vagy egy tucat.
És bunkó vagyok újra, nem vagyok rájuk kíváncsi.

Szeretnék kimenni szarráázni a jéghideg, szakadó esőben.
Vagy beülni az autómba és százzal egy falba csapódni.
Ha eléggé fáj, vajon még elnyomná a lelkem?

Kicsi vagyok és magányos és dacos és undok.
Csakazértsem vagyok hajlandó sírni.
Senki vagyok pont sehol.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6216694556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása