Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Tél apó

2021. december 05. - Phoenicia

Mi kulás?
Az udvar a kutyáktól.

Az előbb kimentem rágyújtani és eszembe jutott, hogy ma este kellene lepasszolnom a gyerekeknek a csokikat.
Frankón ködös, borongós, hűvös, esős őszi idő...
És már hetek óta minden ház a környéken full csicsa-picsa karácsonyi pompában.
Persze grincsfákkal, hiszen tudják mit jelképez. XD Idióták...
De ez még mindig kevésbé gáz, mint hogy a kicsik sulijában már több, mint egy hónapja nonstop nyitva az egyik terem ablaka (éljen a tüdőgyuszi) és ordítanak belőle kifelé a karácsonyi vernyogások.
Hogy mekkora élmény ebben várni kint a fagyhalálban a gyerekeket!

Ja, ma van az egyik nővérem szülinapja.
Persze elérhetetlen, de majd még hívogatom.
A szülinapjaink az év összesen két olyan napja, amikor beszélünk.
Az enyém még 3 nap.
Úgy néz ki a 37-et már megérem.
De minek?

Nem várom a holnapot.
Korán kelés, lefagyott szélvédő, nyűgös gyerekek, hétfő reggeli idióták az úton...
Álmosan, fázva, majd egyedül.
Nem lehetne már téli szünet?

Különben sem haladok a vagdosással.
Kedvem sincs hozzá.
Ma még nem is ettem... kellene.
Csak nincs hozzá kedvem.
Kb semmihez.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7916774248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása