Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Kedves családom!

2022. január 15. - Phoenicia

Igyekszem minden nap simítani köztetek az ellentéteket.
Játszani a boxzsákot, a lengéscsillapítót, a gumifalat, a védőhálót.
De bizony, mikor mindeközben engem is összetörtök, benneteket is van hogy sebeznek a szilánkjaim.
Sajnálom!
Legfőképp azt, hogy nem értitek mennyivel könnyebb lenne szépen élni együtt.
Összetartva, erősítve egymást, nem pedig állandóan egymáson élni ki mindig minden sérelmet.
Nem a családon.
Csak szeretni kellene egymást.
Csak megölelni a másikat piszkálódás és szurkálódás helyett.
Csak hagyni, hogy a család legyen ahol mind feltöltődhetünk érzelmileg.
Nincs elég szar mindig mindenhol?
Miért kell még otthon is?
Mi lesz veletek, ha már nem lesz ott a "lengéscsillapító", a "gumifal"?

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr316814184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása