Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Az agyam eldobom...

2022. február 21. - Phoenicia

Az az idióta, fogykos Ildikó megint alakított...
A lányom cucumalacfejű osztályfőnöke, amelyik már elsőben kollektív büntetésként 30 perc futást szabott ki, amelyiknél nem tudnak a gyerekek az általa megszabott időkorláton belül megebédelni, amelyik írni és olvasni nem tudja őket rendesen megtanítani, de megutáltatni a magyart igen, amelyik a múltkor közölte, hogy másnap csak negatív teszttel a kezükben léphetik át az osztályterem ajtaját és még sorolhatnám.
Szóval a debil, nem amelyik emberséges, következetes és jól oktat.
Úgy kezdődött, hogy pénteken felhívott a kicsi tanítója, hogy menjek a gyerekért, mert kidobta a taccsot és nem érzi jól magát.
Előre gondolkodván elvittem magammal a lányom diákját és szabadjegyét, hátha nem tudok később érte furikázni, mert behány az öccse a kocsiba, ha +30km-t hurcibálom oda-vissza.
Persze fel nem vihettem neki, mert szülők nem mehetnek be.
A portás néni felírta és megígérte, hogy felviszi neki amint vége az órának.
El is magyaráztam miért olyan fontos, ugyanis az osztálynak meg van tiltva a büfézés (így a fél osztály átjár a Flottba, ami előtt rendszerint egy rakat alkesz dekkol és piál), így nincs nála pénz és telefon sem, hogy ne azzal szórakozzon órán 9 évesen, mint a többiek.
Viszont a két szép szeméért nem hozza a busz haza.
Mint később kiderült, a portás odaadta annak a szutyoknak a diákot és szabadjegyet, csak a lányomhoz nem került.
Hogy hogy is került haza a gyerekem?
Tök véletlen a férjem pécsi exkollégája ott végzett Bonyhádon és volt olyan jó fej, hogy szép nagy kitérővel hazahozta.
Persze vagy egy órával később, mint ahogy vártam a gyereket, kb a szívroham kerülgetett.
Telefon nélkül szólni sem tud, hogy pénz nélkül nem hozza haza a busz, mert a szabadjegye nem került hozzá.
Nálam meg a dilemma, hogy vigyem-e mégis a kicsit és keressük a lányom, vagy már egy másik buszon van hazafelé, vagy elindult valamerre és meg sem találom, vagy vmi állat felszedte/berángatta a kocsiba és már a határon is kivitték... vajon kurvának, vagy szervdonornak...
NOOOORMÁÁÁLIS az ilyen tanár?
Boccs, tanító.
Aki elméletileg egy felelősségteljes felnőtt és nyugodt lélekkel bízzam rá a gyerekem felügyeletét, fizikai- és mentális fejlesztését.

Tudom, vannak normális tanárok is.
Még a lányomnak is, de pl a kicsinél látszik igazán mekkora a különbség (őt valóban nyugodt szívvel bízom a két figyelmes, gondoskodó tanítónőjére).
Az agyam eldobom ilyenkor és nagyon szeretném megtépni az ilyen idiótát.
Ma reggel a portán kezdtem, persze hiába gyújtottam előtte, nem tudtam elég finoman magyarázni el a problémámat.
Ráadásul azt hittem a portásnő volt olyan fogykos, hogy fel sem vitte.
De nem, az Ildikó... aki ma is otthon felejtette...
Én marha meg ordítok az aulában, hogy zeng tőlem az iskola, hogy holnap reggelre a gyereknél legyen, vagy a rendőrök hozzák ki a szaros lakásából.
Én sem vagyok normális.
Volt ennek értelme? Nem. Csak megint én vagyok az idióta, nem ő a felelőtlen szar.
Amúgy szerintem simán elmegy minimum gondatlan veszélyeztetésnek...
...és csak azért mert egy pécsi pont jó időben, pont jó helyen... hazahozta.
Akár el is tűnhetett volna a lányom egy életre.

Jelzem, leszarom ezentúl a debil tilalmakat, kap új telefont és legalább buszjegyre való pénzt a gyerek.
Sőt, kap büfére is, basszák meg!
Tudja az a picsa, hogy milyen egy 9 évesnek fáradtan, éhesen, szomjasan és rémülten egyedül tobzódni az utcán, miközben nem tudja hogy oldja meg a helyzetet?

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3517700918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása