Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Még el nem küldött üzenet... még!

2024. január 18. - Phoenicia

Kedves Mindenki!
Azért jelzem itt (is), hogy mások számára is írásbeli nyoma maradjon.
Kevés olyan dolog van, amiben a toleranciaküszöböm annyira alacsony, mint a gyerekeimmel szembeni tettleges bántalmazás.
A múlt évben a tánc"tanár"nak sikerült úgy cibálnia a 8 éves fiam fülét, hogy maradandó porcsérülést szenvedett, ami eléggé 8 napon túl gyógyuló ugyebár.
Teszem hozzá azért, mert rászólt azokra, akik beszélgettek és nem hallotta tőlük a tanárt.
Ma az úszást "oktató" "hölgy" csapkodta többször hátba a gyerekem nevelés jelleggel.
Tény, ez nem 8 napon túl gyógyuló sérülésekkel járt, de mégis csak tettleges bántalmazás egy kiskorúval szemben, ráadásul utolsó tudomásom szerint már jó ideje nem megengedett a fizikai fenyítés a tanárok részéről.
Rég tiltattam már el Pécsett tanárokat a tantestülettel végleg a pályáról, nem szeretném itt Bonyhádon folytatni...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr718306313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem senki. 2024.01.18. 22:16:39

Kapnak egy "kis" emelést azt hiszik már mindent is lehet.
süti beállítások módosítása