Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Sznáájpőőj

2022. március 01. - Phoenicia

Nem is tudom így utólag, hogy sírjak, vagy nevessek ezeken.
Három 20 év körüli gyerek illumináltan bandukolt haza a kocsmából, gondolom anyuci már fellőtte a pizsamát.
Az utcán óbégatott beszélgetés egy részlete:

"-Tőlem asztán jöhetnek itt a oroszok meg a ukránok, fogom a sznájpőt asztán bumm-bumm szétb@szom őket a p.csába!
Kodba is bekajálok báákit. Kúúrva jó vagyok ám má.
-Van otthon sniper-ed?
-Neeem, nem az, apámnak van olyan tudod.
A két-háromezer kiló disznót is kilőtték vele.
Szerinted? Simán szétb@szok vele bárkit! Mindenkit, érted, b@szod?
-Ja-ja énis."

Nagyon remélem, hogy nem kerül rá sor, hogy ezt a debil réteget besorozzák, különben tényleg #mindmeghalunk.
Egy pillanatra felmerült bennem, hogy kimegyek a kerítésen és tarkón csapom.
Borulna, mint őzgida első lábraálláskor, aztán kapkodhatná ki a kis b.zi valagából a sznááájpőőőjt...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9917768872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása