Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Röviden, tömören

2023. május 21. - Phoenicia

nevtelen_1_1.jpg
Isti elballagott, lassan elköltözik.
Dani izmosan a bukás szélén áll + rengeteget lóg a suliból.
Manó beszedte élete első kettesét magyarból + hétfőre várjuk, hogy felvették-e zongorára is.
Bodó egyre pofátlanabb, az meg hogy a testvéreivel hogyan beszél, az már brutális.
Domnak rendeltem senior kutyatápot, már hetek óta mindent kihány, kifosik.
Kaktuszmalacot át kellene keresztelnem Szúrós Szarosra, minden reggelre szétjárja a konyhában amit "alkot".
A Patkányom kopog, kotyog, időnként nem veszi a sebességet, ráznak a pedálok.
A penge élén táncolok az anyagiakkal, úgy hozom ki a minibálisból a hónapokat, hogy azt sem tudom végül is minden be van-e fizetve és mi a rákból sikerült kihúznunk, hogy nem haltunk éhen.
Mégsincs aranyerem, de még nem tudni hogy sérv, vagy daganat, vagy mi...
Úgy tűnik megörököltem a nagymamámtól egy jópofa reumatoid arthritis-t, attól fájnak egyre jobban az ujjaim.
Nekem, aki rajzol, fest, fényképez, zongorázik, üveget gravíroz, ékszereket készít, stb-stb.
Nemsokára nem csak fájni fog, deforlálódni, remegni is, aztán nem csak a kezem ujjai.
Három nap múlva kiműtik a fogaimat a fejemből...
Minden szép és jó.
Félek.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1618129318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása