Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Javarészt képekben

2023. július 03. - Phoenicia

20230628_143535.jpg Alakul a káosz.
Igazából a cipők megvannak, már csak Bodónak van vissza pár zsák ruha válogatása, de már így is feltöltöttem a szekrényeit.
Mondjuk inkább válogatott az alapján mi tetszik neki, semmint mi lesz jó rá nyár végéig...

 

 

 


20230629_182155.jpg Kész a "garázs".
Drága nevelőapám jól megszenvedett vele 42°C-ban a tűző napon.
Hálás vagyok...
Anyagilag nem is beszélve róla.

 

 

 


20230630_001848.jpg Troll Tessa XD
A srácok pénteken szokás szerint úgy léptek le, hogy a hörcsögeik alatt több volt a kaka, mint a forgács és étlen-szomjan voltak hagyva.
Persze megcsináltam, állattal nem játszom "majd ők megcsinálják a sajátjukat"...
Csak így egy napig fulladtam dupla allergiagyógyszer mellett is, pedig aztán imádom ezeket a kis plüssgombócokat.
Meg a kaktuszmalackát is, hiába szed ki az észből minden reggelre a kakikuplerájával. :)

 

 


20230628_img.jpg Napi szinten jönnek a jó fej lepkék, pókok, szitakötők, bogarak látogatóba, hol csak a teraszra, hol be a házba.
Ha már én nem megyek sehova, legalább ők jönnek boldogítani.
Túl sok érdekes amúgy nem történik.
Q közölte, hogy nem tudja mikor tud jönni - kicsik már nyünyögnek - ergo nem hiszem, hogy mostanában előkerül.
Bodónak hasmenése volt, Isti fáradt, fejfájós, nyűgös.
20230703_041629.jpg Kb hajnalonta fekszünk le, én délelőtt, a gyerekek java bőven délután kel.
Ez nyaranta nálunk megszokott, este kezd hűlni a ház, kb hajnalra lehet tényleg lefeküdni aludni anélkül, hogy órákig forgolódnánk a meleg miatt.
Meg mondjuk amúgy is bagoly típusok vagyunk, a biológiai óránk alapján is este vagyunk a legaktívabbak.

 

 

 


20230628_192432.jpg Állítólag jön pár nap eső.
A gyerekek kockulnak, kockulnak, kockulnak.
Közöltem a kicsikkel, hogy most már július van, gyakoroljunk kicsit.
Kerestem interaktív, játékos feladatokat az eddigi tananyagokból.
Tartott is vagy az első feladatig a lelkesedés... "ez f@szság". o.O
Ja, inkább vinném őket nyaralni, vagy bárhova, bármit csinálni... ez van.

 

 


20230628_img_5519.jpg Tegnapi Holdkelte, mert csak.
Mert tetszett.
Kutyák, sün etetve-itatva, most megyek, adok a gyerekeknek kaját.
Aztán megnézem megszáradt-e a póló egyik oldala.
Ja, a lányomnak találtunk négy ugyan olyan fehér pólót, az egyiket eltrollingoltam megfesteni neki, amíg még műxik a kezem.
Talán ő értékeli is, Dani simán kiszanálta amiket csináltam neki dobos, vegyészes, Hymenopterás pólót. :/
Ha kész, majd megmutatom.
Csóközön mindenkinek, avagy senkinek, aki olvas... :)


Ui: múlt éjjelre összeesküdtek az erők ellenem. XD
Telihold, estétől reggelig a TV-ben 40-es nő és a flört, Ha eljön Joe Black, Magic Mike XXL, stb., Jean-Claude Van Damme valamikori tökéletes - és tökéletesen pucér - teste már csak a cseresznye volt a tejszínhab tetején... XD
Lehet, hogy valamit kezdenem kellene magammal... vagy nem, csak épp nem velem van "az erő". :P
Jó, inkább pólót festek, addig sem csinálok semmi hülyeséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9218159286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása