Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Gyerekfelügyelet

2023. augusztus 29. - Phoenicia

0_6921.jpg
Bárcsak kimehettem volna legalább az utca végéig...
Onnan a szántó széléről olyan, de olyan képeket lehetett volna lőni!
De szokás szerint egyedül a gyerekekkel...
Nem hagyhatom őket egyedül, pláne mikor bármikor elmehet az áram.
lightning_alarm.jpg
Így maradt az erkély ajtóban vágyakozás.
De legalább a lányom is szeretett volna villámokat nézni és fotózni.
Felvittem neki a gépet, az állványt, beállítottam...
vill1.jpg
"De ne lökdösd az állványt közben!"
"Ha ennyire nyomod az expo-t, billented a gépet és el fog mosódni az egész a faxba..."
vill2.jpg
"Te, most már vagy századjára tekersz rá az objektívre, amit fölöslegesen állítottam be neked!
Így szerinted hol lesz a fókusz?
Bánat homály lesz az egész, ez nem autofocus lövöldözés a kompakt géppel a vakvilágba..."
vill3.jpg
És amikor közben ilyen villámok voltak az orrunk előtt tucatszám, kicsit szakadt értük a szívem...
vill4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr8418202961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása