Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Egyéb máról

2024. január 18. - Phoenicia

Egyébiránt az a tiritarkára festett fejű ribanckati úszástanárt a létező összes diák utálja.
Ez azért elég sokat mond számomra...

Ma megint megpróbáltak párszor kinyírni az úton, a legszebb, a Stop táblánál megálló autós volt, aki megvárta, amíg odaérek 90-el, majd kigurult elém féktávon belül.
A mázli az volt, hogy a szemből érkező előtt még pont volt annyi hely, hogy átrántsam az autót a szembe sávba, majd vissza, a kvázi álló retardált elé.
Életemben először ment a kövér duda + záróvonal átlépés, ráadásul irányjelző nélkül.
Szintén mázli, hogy ma nem volt lefagyva az út...

Mindez az után, hogy a szélvihar miatt egész éjjel szarul voltam, reggel émelyegve, zsibbadó bal oldallal kellett beülnöm, hogy vigyem a 2 kicsit a suliba.

Mire késő délután mentem értük, még mindig fosul voltam, a zeneiskolához közel-távol parkolóhely megint sehol.
Sebaj, ma kivételesen mindkettőnél volt telefon...
Ja, csak hogy egyik sem vette fel!
40 percen keresztül próbáltam őket elérni, hogy a pékségnél tudtam csak megállni.
Persze addigra besötétedett, ami azért is kellemetlen, mert olyankor a fény nélkül közlekedőket csak az utolsó pillanatban látom meg, a kivilágítatlan gyalogátkelőkre sem látok rá, csak nagyon közelről és a közlekedők is javarészt 50 km/h-val mennek 90-es szakaszon, ami időnként elég idegölő tud lenni.

Végül egy rövid beszélgetés a főtéren, aminek fültanúja voltam.
- Te, meghalt a Jani! Hallod, ilyen fiatalon.
- Persze, mert dohányzott!
Mert dohányzott? A sokezer mezítlábast (gy.k.: füstszűrő nélküli) szívó 90 éves meg lájkolja ezt.
Tudod mióta hullunk tömegesen fiatalon?
Amióta finomított, meg génkezelt szarokat eszünk étel helyett, amióta tele vagy vegyszerezve a levegő és az ivóvíz, amióta hús helyett mérgező szóját tolnak belénk, amióta cukor helyett idegmérgeket tolnak belénk, amióta azt hiszik, hogy a zsírban oldódó vitaminok majd jól ellesznek a (szintén rákkeltő) pálmaolajjal és rommá vegyszerezett trópusi gyümölcsöket zabálunk "egészség" felkiáltással!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7118306315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása