Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Leltár

2024. február 19. - Phoenicia

Még élek ám, csak lefoglaltam magam ezzel-azzal.
Na nem mintha sok mindenkit izgatna, csak...
Az elmúlt 2 hétben kb egy komplett napot töltöttem a gyerekorvosi váróban, aminek az eredménye valami torokfájós-hőemelkedéses-szarulérzemmagam nyomor lett, de már javulok.
Belevágtam az évek óta tervezgetett könyvembe, ami valójában csak egy bejegyzésnek indult és nem is tudom miért gondolom, hogy könyv lesz belőle.
Függetlenül attól hogy hónapok munkája lesz, hogy még anyámék szerint is ki kellene majd adnom, és hogy már 1000× elhaltam a német, francia, angol, cseh és latin szakmaik fordításán.
A kiadás rengeteg pénz, én meg csórókoporsó vagyok, lektoráltatni is kellene, hadd ne soroljam.
Instant hülyeség, hogy kiadásra kerülne, és hiába van már nagyon elegem belőle, nem adom fel, hogy megírjam.

Q volt pár napot itthon, utólag mesélte, hogy közben párszor munkahelyet váltott, átigazolt a buszról kamionra, a kamionról pár nap alatt vissza buszra, most legutóbb a németektől az osztrákokhoz.

Pityu úgy döntött, hogy biosz szakról átigazol informatikára, így a 2. szemeszterben csak lébecolni jár be az egyetemre, most hétvégén pl nem volt kedve haza sem jönni.

Dani az apjától hajlandó bejárni (merne nem?), aminek az eredménye, hogy javultak a jegyei, aminek az eredménye, hogy az apja büszke magára, hogy mennyivel jobb szülő, mint én.

Manó beszedte az 1. témazáró karóját történelemből.
Persze közvetlenül betegség után, mikor nem kapta meg az osztálytársaitól az anyagot.
De amúgy is meglátszik a tanuláshoz való hozzáállásán ez a sok veszteség (elköltözött apa, 2 tesó, elpusztult állatok), meg épp kamaszodik is...
A fuvola tanszakijáról is lemaradt a torokfájós-köhögős betegség miatt, pedig arra készült.

pad.jpg
Bodó totál bedilizett, miután a 2. bátyja is lelépett itthonról.
Reggelente nem akart bemenni az iskolába, elbujkált, elrohangált a másik irányba az iskola bejáratától.
Kb 2 hétig rángatnom kellett befelé, cibálva átöltöztetni, mint egy retardált óvodást, a tarkójánál, vagy épp az ujjait kicsavarva tuszkolni fel az osztályába, hogy 10 perc késéssel behisztizze magát, miközben üvölt velem, hogy utál, utálja az egész családját és szar az élete...
Remek volt.
Mire kilábaltunk belőle és újra normálisan ment a múlt héten, most lebetegedett és ki lett írva egész hétre.
Remélem nem kezdjük utána elölről, mert már agyvérvést kapok tőle.
(Nem a gyerektől, hanem a helyzettől és a tehetetlenségtől.)
Amúgy a képet a tanára rakta ki pénteken, hogy "az egész padsor gyerek hiányzik".
Na mi volt az első gondolatom?
"Biztos gerinc- és szemtengelyferdülést kaptak a féloldalasan üléstől."
Ugyanis az a padsor pont az, ami féloldalasan van a táblának.
Ki volt az a retardált debil, aki kitalálta, hogy forgassák össze-vissza a padokat, hogy a gyerekek ne lássák normálisan a táblát?

lil_8096.jpg
Rocky úgy tűnik csak kívülről roti, belülről full egybites kopó.
Leszámítva, hogy állandóan Letty torkát kapja el és nem ereszti.
De pont olyan végtelenül üres és értetlen a tekintete, mint Letty-é, pont ugyanolyan bugyután viselkedik.
Házőrző kb a kinézete és a hangja végett lesz, egyenlőre nem úgy néz ki, hogy bárkire is rátámadna (simiért puncsoláson kívül), vagy bárkit is megvédene (a kajáján kívül).
Ja, meg megint vakarja a fülét, pedig már egyszer elmúlt a Surolan kúrától.
És túl van az első veszettség elleni oltásán, a 12 hetes kombinálton, megkapta a chip-jét, stb.
Csak hogy makk egészségesen rághasson szét mindent, ami elöl marad és ugrálhasson ránk szaros lábakkal, mert az már kötelező program minden nap.

A sün szerintem utálja, ha tiszta a helye.
Ahogy kitakarítom, 10 percen belül full összeszarva (és szétkenve) minden, a vizestál kiöntve, a kajástál felborítva, a forgács kifötörve.

A teknősnek már elege van a benti 1m×1m-ből, inkább kiszökik és a kondigépek alatt sétafikál.
De amíg nem lesz reggelente talajszinten is elég hőmérséklet hozzá, nem merem kirakni felfázni.

Dani fekete törpehörcsöge, "Démonzabigyerek" durván elkezdett megöregedni.
Szürkül, remeg, mint a kocsonya, kiesik a futókerékből...
Szerintem ő lesz a következő, aki elmegy.
Hhhh... már kész kisállat temető az udvar.

Viszont Tessa 3 és fél hónap koplalás után végre újra eszik!
Ha hibernált volna télre, még érthető lenne, de aktív volt, melegben volt végig, csak nem fogadta el a kaját.
Egyetlen minimális sérülést találtam rajta, de se atkák a terkóban, se rajta, sem semmi, ami indokolta volna ezt a rengeteg koplalást.
423735927.jpg

Éééés Mimike kikelt!
Vagy fél év késéssel.
Már azt hittem bedöglött a báb, csak nem volt még szívem elrakni a melegítőlámpa mellől és nem párásítani minden nap.
Mondjuk így, hogy kisebb dobozba raktam át, mert azt hittem, már úgy sem fog kikelni, nem volt helye rendesen felpumpálnia a szárnya végét, de legalább csak szépséghiba, a lányom szobájában, röpdében lakásban nem akadályozza.
lil_8111.jpg

Pár hete "megszülettek" az idei első pókszázlábú bébik is, múlt héten széledtek szét, így most megint megteltek élettel a falak éjszakánként.
A bibircsesbogár lárvák is múlt héten indultak meg itthon, így kajájuk is akad a kicsiknek.
Szintén múlt héten előkerültek a tavalyi salticus ugrópók csemeték, immár felnőttként.
Tegnap néhány karcsúbagoly faj is jött az előszoba fényére, kezdődik a szezon!

Az autóm is még meglepő módon egy darabban van.
2,5 év alatt beletoltam 40k km-t, rittyó kátyús utakon, sokezer debil között, sokezer balesethelyzetet megúszva.
Az autóm imádom, vezetni imádok, ezt a rakat idiótát meg nagyon nem.
Ma pl a Volántól piával kirúgott szerencsecsomagot magam elé kellett engednem, mert elsőbbsége volt.
Előfordult már máskor is, de kb fél utcahosszon 90%-ban megelőzöm, hogy ne tartson fel.
A retardáltja ma azt játszotta, hogy amikor épp nem volt szembeforgalom, behúzott az út közepére a busszal, hogy ne tudjak tőle elmenni.
Máskor ez a 80 km/h körüli sebesség nem is zavart volna (mondjuk ő így gyorshajtott, mert busszal 70-el mehet, ahol én 90-el), de 7:40-kor tudtam a kicsinek időpontot kérni az orvoshoz már Bonyhádról telefonálva, miután leraktam a lányom a sulinál és kivételesen korai 8:10-re kellett úgy visszaérni az orvoshoz, hogy előtte hazaérve még átöltöztetem a beteg gyerekem.
Ez a fos meg direkt szopatózott, mert épp olyanja volt.
Én meg szeretném kikapni a sofőrülésből, bevágni a trágya Takis busz elé, és átmenni rajta oda-vissza úgy 2-3-szor, míg minden csontja 10 helyen el nem törik.
Elég szégyen, hogy miután piával kirúgták a Volántól, felültették a Takis iskolabuszt vezetni.
Az anyós ülésre nem engedném a gyerekeim mellé, nem hogy a volánhoz...
A múlt hét sztárja a váraljai, fehér Suzukis barom, aki a Stop tábla ellenére lassítás és irányjelző nélkül úgy baszódott ki elém a kereszteződésbe, hogy besípolt a radarom.
Elég közel volt, hogy finoman fogalmazzam meg.
És a szép benne, hogy még a szembe sávba sem tudtam átrántani menekülésnek, mert az istenállatja nem bírta bevenni a kanyart a mi sávunkban és átvágódott a szembe sávba.
Örülök, hogy nem jött épp senki szemből, de nem a Suzukis f@sz miatt...
Az a baj, hogy minden nap van 1-2 ilyen.
És sokszor a mázlin múlik az a pár tized másodperc, vagy épp pár cm.
Nem tudom miért szeretne mindenki a helyi, teljesen felelőtlen "dominiktoretto" lenni, mikor az még a seholsemrealisztikus filmben is egy közveszélyes, szökött börtöntöltelék, aki a köz- és vétlenek vagyontárgyait rongálja nonstop.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9418329163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása