Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Faszom a 39-ik évembe

2023. december 19. - Phoenicia

Előre érzem, hogy az egész egy kalap szar lesz.
Már azzal kezdődött, hogy elvesztettem Dom-ot.

Az elmúlt 11 napban több baleset volt körülöttem, mint az egész idei tanévben.
Többször vágódtak elém, szorítottak be a parkolóba, stb.
Ma is egy halálos baleset, szétszakadt autó, a másik az oldalán, én meg próbáltam visszafelé lehajrázni, hogy ne zárják le a rendőrök az utat.
Ott pont nincs "menekülő" útvonal, ahol kikerülhetném a szakaszt és mire odafelé beértem Bonyhádra, már jött velem szemben a tűzoltó és a mentő.

A kicsit meg addig kint hagytam a -2°C-ban Letty-vel az udvaron, mert nem bír egyedül lenni.
Ja, lett egy kiskutya, Rocky a roti.
Szép meg aranyos, de már előre tudtam mekkora nyűg lesz nekem.
3 éjszaka nem aludtam, képtelen vagyok tisztán tartani így a házat, hogy ki-be járós, de a gyerekek örülnek neki és nagyon nyávogtak, hogy hozzuk el.
10 tesó, 5 felnőtt kutya, 7 gyerek és egy valag másik állat mellől jött, naná, hogy nem bírja az egyedül létet.
Leginkább esténként alszik, aztán éjjel meg unatkozik, mert csönd van.
Letty-t megkergeti, megharapja, kedvenc rágókák a cipőfűző, az ágynemű-, szőnyeg- és kartondobozok sarka.
Egyébként elég értelmes, 2 nap alatt nagyrészt szobatiszta lett és megérti a "nem szabad" tiltást.
Legalább is egy ideig...

Q elméletileg hazajön Karácsonyra, de megy is még Szilveszter előtt.
Tegnap megkérdeztem lehet-e majd valamikor kezdeni valamit azzal, hogy nincs ablakmosóm.
Ha valaki felveri a sarat, lényegében vakon vezetek, nem mondhatnám biztonságosnak.
Persze behisztizett, a vége, hogy majd jövő télre meg lesz oldva...
Kössz, kint vagyok a vízből.

Exférj csesztet hogy döntsem el ezt, meg azt, mintha az én dolgom volna.
A kisebbik is elmúlt 16, a nagyobb 19.
Nemhogy szerintem, de még a törvény szerint is eldönthetik mikor hol vannak láthatáson, vagy épp hol laknak, illetve melyik milyen szakon akarja folytatni a tanulmányait.
Ja, Dani még mindig szedi a szép karókat és sokat nincs az iskolában, Pityunak meg egyszerűen szarul jött össze, amiről azt hitte jó lesz.
Lehet, hogy átigazol a műszaki informatikai egyetemre.
És Dani is lehet, hogy elköltözik az apjához.

A csap még mindig csöpög időnként.
Tessa meg 3 hete nem eszik, de nem is vedlik.

Tegnap volt a kicsi rézfúvós tanszakija, jól kibabráltak vele.
Már elaludt a vállamon, mire sorra került, kapott sosem hallott zongorakíséretet, amibe belezavarodott, pedig direkt készült erre, gyakorolt otthon és jól is ment neki.
Tény, hogy tubával (mert hogy tubázni tanul) és nem tenorkürtön, amivel a koncerten kellett előadnia a darabot.
Mindegy.
Ígéretemhez híven végigvideóztam, csináltam fotókat mindenkiről, szerkesztettem, videókat vágtam és fűztem össze tegnap elalvásig, végül ma délelőtt fejeztem be.
A volt óvónéni, a tesójával szereplő leányzó, stb örültek is neki.
Kisbarack is megköszönte és küldött egy (amúgy szuper jó) kissé érdekes videót, mire én visszakérdeztem hol trollkodik épp...
Elcsesztem, pedig még el is magyaráztam, hogy pozitívnak szántam a "trollkodást", de már mindegy.
Pista bá' meg lényegében leoltott a faxba, hogy felraktam a youtube csatornámra.
Ja, csak az összes zeneiskolai videó Nem nyilvános beállításon van és csak az látja, akivel megosztom a linkeket.
Pont az ő lánya kérte anno először, majd még Zoli bácsi is, aki szerintem nem is kedvel, most meg a leginkább tisztelt és körberajongott Pista bá' leoltott.
Jól esett.
Legközelebb előre vetetem a gyereket és az előadása után lelépünk a picsbe.
Az adventi koncertekért sem fizet senki, minek dolgozzak ennyit rajtuk.

Sütnöm kellene és újra meg újra feltakarítanom a házat, de kb olyan Karácsonyi hangulatom van, hogy legszívesebben beülnék a kádba rágyújtani, miközben benzint locsolgatok magamra.
Karácsonyi? Boccs, még a fagyos hétfő reggeli hangulatom is jobb ennél!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr4318284509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása