Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Sötét középkor

2024. július 15. - Phoenicia

Az még oké, hogy vmi zseni elvágta az optikai kábelt és kb 8 órán át se net, se telefon, se tv az egész településen és környékén.
Az még oké, hogy ingadozik az áram, ha vihar van, ha fúj a szél, vagy épp csak kánikula van.
De hogy egy hétig olyan a csapvíz, mintha belef0stak volna, aztán már napok óta nincs is, csak néha csordogál egy kicsit!!!!!!!!
A XXI. sz-ban NINCS vezetékes víz...
Mikor időutaztam vissza a sötét középkorba?
Kezdjem várni a keresztes lovagokat, mikor visznek a főtérre égetni, mint boszorkányt, vagy WTF???

De azért e-rollereket meg leszedhetetlen műanyag kupakokat fejlesztünk.
Meg bedumáljuk a jónépnek, hogy jobb az aszpartam a cukornál, meg a szója a húsnál, hadd legyen miben megdögleniük.
Végül is korrekt, akkor már mi a f@sznak a vezetékes víz...

Újabb 43°C hetek óta csapadék és lehűlés nélkül (a globális felmelegedés is csak összeesküvéselmélet, ugye) és napok óta csapvíz nélkül.
Na jó, időnként csöpög kicsit, hogy legyen mitől beszarnia a wc-tartálynak, a bojlernek, stb-stb.
Like.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1018446659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása