Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Este...

2017. július 23. - Phoenicia

bbb0050133fccf4e1ad67415dd393ac1.jpg

Szeretem amikor nézel. Fürkészed a szemeim. Mintha a lelkemben kutatnál...
Te is keresed a titkokat? Az igazságot? Olyan keveset beszélsz...
Mintha nem lenne semmi mondandód. Pedig van. Tudom! Érzem.
Szeretem amikor megcsókolsz! Eltűnik a világ.
Csak Te és én a világ legközepén és már nem is látok, hallok semmi mást csak Téged!
Szeretem amikor hozzám érsz. Izgalom, forróság...
Az ujjaid lassan simítják a bőröm. Megáll.
Mintha ott forrna össze a bőrünk, eggyé válsz velem. Részemmé leszel.
Szeretek szeretkezni veled. Odaadom magam teljesen.
Urammá válsz, uaralkodsz fölöttem, részeddé teszel.
Ne kérdezd szabad-e. Ne kérj érte bocsánatot, ne szabadkozz!
Nem érdekel ha fáradt vagyok, ha fáj a fejem, ha beteg vagyok...
Egyetlen ami érdekel, hogy Hozzád tartozom!
Te vagy a vígasz, a mentsvár, a boldogság, az élet számomra.
Te nem kívülről vagy szép. A vonzó külső csak burok.
Neked a meztelen lelked gyönyörű!
Félek. Mégis bízom benne hogy nem ismerlek félre...

o-erotic-couple-facebook.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr512681711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása