Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Hazugságokba burkolózva

2018. június 08. - Phoenicia

"Már semmi más, csak a dominancia és a skalp érdekel!"
Néha olyan csodásan tudok lelpezni, hogy szinte szeretném megdícsérni magam!
Egy életen át elemi erővel palástolni mennyire félek, mennyire kicsi vagyok, törékeny és érzékeny...

Tegnap végül nem bírtam ki, kérdeztem csak hogy hozzám szóljon végre.
Ma mit látok? Egy szelfi. Zokog a lelkem, remeg a szívem, szeretnék kiszakadni magamból.
Tudom, de nem akarom elhinni hogy az életben nem érinthetem meg...

Ma volt egy látogatóm, az exfőnököm. Érdekes volt.
A napokban újra előkerült K.Cs is, pár exem kíséretében.
Úgy tűnik megint tavaszodik, vagy csak érzik a frontot a gyerekek...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1814032484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása