Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Basszus, hízok!

2018. június 14. - Phoenicia

Tegnap ráálltam a mérlegre, 48,7kg!!!
1,5 hét alatt felszedtem 2,5kg-ot.
Nem eszem többet, nem alszom többet.
Sőt, vagy a kertben végzek fizikai munkát, vagy a kondiszobába szabadulok be végre időnként.
Na, mindjárt be is álltam a tükör elé (meglepő, de nő létemre akkor látom a tükröt ha takarítom).
Kar, comb vastagabb, de zsír kizárólag az "ülőfelületemen" és minimális.
Méreckedjünk! Érdekes és kevésbé érdekes adataim:

Magasság 156cm
Súly 48,7kg
Derékkörfogat 63cm
Csípőkörfogat 89cm
Mellkörfogat 93cm
Válltól vállig 51cm
Karkörfogat 27cm
Combkörfogat 47cm
Talphossz 20,3cm
Életkor 33,5év

A nagyfiamnak nagyobb a lába mint nekem! XD
Szóval rá kellett jönnöm, hogy izomtömeg növekedésnek indultam.
(Nem, terhesség is kizárt, nem vagyok Mária...)
Pedig aztán marhára alig viszek be az elmúlt 4 évben fehérjét a szervezetembe.
Meglepődés és frász utáni pici öröm! :)
Ugyan alul nem, de felül látszik hogy tiszta kockás megint a hasam,
a combom és a karjaim mint a betonrépa! :P

Ki jön velem bírkózni egyet?!? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr314047958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása