Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Ma sem csináltam semmit...

2018. június 17. - Phoenicia

Megetettem a gyerekeket, a kutyákat, a teknőst.
Felporszívóztam az egész házban, lent fel is mostam.
Megint elhordtam vagy 1köbméter földet, szereztem újabb 3-4 vízhólyagot.
Egy mosás teregetéssel már kész, megy a 2. mosás.
Összapakoltam a játékok java részét megint, bár nem tudom minek...
Kétszer lemosogattam, a leves és a süti kész.
Teraszt lesöpörtem, majd a szuterint is próbálom kicsit rendbe vágni.

Hogy mit csinálok most a vállalkozásom nélkül?
Szinte semmit!
Ennyi gyerek, a háztartás és a ház körüli teendők mellett örülök, ha néha le tudom rakni a fenekem.
De persze: "Semmit" Mert én most csak otthon vagyok...

Meglepő módon most éjjel lehetett aludni a drogos barmoktól.
Hogy most a vihartól féltek-e, vagy már totál kiütötték magukat, azt nem tudom.
Remélem egyszer kollektíven addig szívnak, amíg nem kelnek fel többet.
Végre benne lenne a hírekben szarfalva és nem tudná elkefélni a polgármester a tényeket...
Miért nem szólok a hatóságoknak? Mert egy fos, korrupt bagázshoz tartozunk helyileg, akik ugyanúgy benne vannak a drogbizniszben, mint a lányok futtatásában és még nekünk lenne bajunk belőle!
Ez van itt, a tökéletes Szarfalván!

Tegnap voltak az évzárók, megkezdődött a nyári szünet.
Indításnak láthatás címen 8 napig nem látom a 2 nagyfiam... :(
Megkapták a biziket.
Bogiét még nem tudom milyen, de remélem összeszedte magát ha tényleg állatorvos akar lenni!
Pityu rontott. Pont angolból és informatikából, amikor programozónak készül...
Dani maradt kitűnő! Ő grafikus akar lenni, de remélem nem hagyja abba a dobolást.
Manó épp rendőr, fényképész és szakács akar lenni. :D
Bodó pedig munkagépeket akar vezetni és rovarász is lesz persze! XD
Legyenek csak.
Én is sokminden akartam lenni, sokmindent el is végeztem, mégsem vagyok semmi és senki.
Talán majd ők...

Megyek is, mert még 1001 "nemcsináloksemmit" dolgom van.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr514053540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása