Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Szar hátán szar

2019. március 05. - Phoenicia

Veszekedés, üvöltözés, ajtócsapkodás, elmegy.
Utál minket, nem akar többet látni minket.
Ilyen egyszerűen bomlik fel egy család.
Ilyen egyszerűen mennek nevelőintézetbe a gyerekek, én meg a híd alá.

Közben leégett Sz.s. fele. És még be is építik, holott pont hogy megvédeni kellene az emberektől.
Védett fajok ezrei pusztulnak újra az emberi hülyeségtől és kapzsiságtól.

Fél év kihagyás után ma megpróbáltam újra mozogni kicsit.
Kár volt, lehangoló hogyan épülök le fizikailag is.

Süt a Nap, de nem ver belém életkedvet.
Még mindig nem ír, nem szól hozzám...

Még 2 nap és már 17 éve hogy nincs a nagyfiam.
Nem leszek egyedül, ki sem zokoghatom magam.
Nem tudom hogy fogom bírni.

Nem tudom bármit hogy fogok bírni ezek után.
Tudom, hogy tudnék erős lenni, legalább belül.
De semmi motivációm. Semmi értelmét nem látom.

Sarokban ülve csukott szemmel bámulok valahova magam mögé.
Vagy talán a semmibe...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9814669817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása