Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Alváshiány

2019. július 22. - Phoenicia

Na jó, azt hiszem mára is feladom, hogy megpróbáljak aludni.
Komolyan, egy óvodás egy kezén meg tudná számolni az egy heti alvás óraszámom...
Kezdenem kellene valamit ezzel az insomniával.
De túlzottan tele van a fejem...

Lassan vége a nyárnak, de még strandra sem vittem el a gyerekeket... a játszó sincs még mindig kész.

Lassan nyakamon az iskolakezdés.
Még egy csomó mindent venni kellene, pénz meg nuku.
Az sincs tisztázva a lányom hogyan fog be- és hazajárni.
Meg szolfézsra. És a kicsi hogy fogja tűrni egyedül az óvodát!
A nagy meg a gimit. Matek spec. emelt angollal... húzós lesz.
Nincs tisztázva Töpörty ide vagy nem ideköltözése sem.
Nyakamon a jogsi, de még a képeimmel sem haladok normálisan.
Tologatok mindent. Fáradt az agyam, az idegeim, a szívem.
Edzenem is kellene normálisan, egyre lepukkantabb vagyok!
Utálom magam.
És hogy már azt sem tudom mit érzek, mit akarok, hogy kellene...
Őszintén? Jó lenne ha kicsit előkerülne.
Bár úgysem mondanék semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1314974328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása