Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Semmi avagy semleges

2020. június 29. - Phoenicia

Az elmúlt pár nap legnagyobb eseménye, hogy a törpöm karját elkapta egy nyomorék kis panelkorcs.
Persze oltásai nincsenek. Persze HiJoe nyavajás, idegbeteg, meg nem nevelt parfümdögje.
A gyerek a tetanuszon és sebfertőtlenítésen már túl van, most stagnálunk, hogy biztos nem veszett-e az a vakarcs.

Túléltem a szülinapi buliját.
Azt hittem, hogy legalább 5 percig felkavaró lesz valakit újra látni, vagy feszengeni fogok, de semmi.

Van olyan hideg, cinkelődő, elutasító, hazug mindenki, hogy lassan mindenkivel szemben minden néhai érzésem kihuny.
Van ez így sokakkal...

A fiaim bizije katasztrofális lett, a lányomé kitűnő.
Még könyvet is kapott... vicces.
A kis baltám "felülmúlta" a superbrain báttyait.

Pitty kezd extrapofátlan lenni.
Időnként csodálkozom hogy Q moderálja magát és nem vágja szájba.

Az elmúlt két napban Töpivel tanultam.
Mármint a keddi vizsgájára próbálunk készülni.
Remélem sikeresen.

Nagyjából rendet raktunk a házban.
Ma megint leázott a fenti fürdőből a konyha.
Várok egy fotózást.
Vagy tíz mappával le vagyok maradva magamtól ízeltlábú képek leválogatásában, szerkesztésében, feltöltésében.
Joék képeivel legalább végeztem, a videónak is örült.
Alig járok fel face-re, emberundorom van.
Már saját magamnál sem merek határozni, hogy ne álljanak belém...

Megint két nap alatt "megettem" egy regényt.
Háromrészes sorozat első kötete, erotikus regény.
Egészen kedvem támadt tovább folytatni a sajátomat.
Talán...
Bőven lenne mit kiírnom magamból amolyan "fiktív" jelleggel.
Majd. Egyszer.

Ölelésre vágyom.
Csókra, szenvedélyre, szabadságra, egész más viharra, mint ami már állandó az életemben.
Tűzre, ami végre nem dühből ered.
Fojtásra, mely nem fullaszt, hanem feléleszt.
Szorításra, ami nem összetör, hanem felemel.
A férfira aki megzaboláz, védelmez, aki mellett A Nő lehetek.
Kinyújtanám a karom, de nem merem.
Vágyódom. Csendben.

Minden változatlan. Semmi sincs. Olyan... semleges.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr2715972888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása