Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Napicsaj

2020. szeptember 29. - Phoenicia

120454663_5210466055645447_951464871389174511_n.jpg

� Valamikor régen bejött a dili, hogy kitömték a melltartókat, aztán elkezdték természetellenesre festeni a hajukat, majd bohóccá az arcukat több tonna vakolattal, műanyagot ragasztottak a körmükre, hogy semmit se tudjanak megfogni rendesen, mert lepattan. Mostanra a műanyagot a bőrük alá varratják a sebésszel, egy komplett partvist ragasztanak a leégetett szempilláik helyére és azért tépetik ki a saját szemöldökük, hogy utána valami röhejes ökörhugyozást rajzoltassanak a helyére. Végül ész helyett okostelefonnal a retyó tükrében "varázsolják" magukat még természetellenesebb groteksz gnómmá. � Hmm-hmm... Nem lennék a mai fiúk / férfiak helyében.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1816221280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása