Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

"Itt mindenki hülye? Itt mindenki!"

2021. március 27. - Phoenicia

Meg vannak hülyülve az emberek, de nem kicsit.
Ezt a szintű szitkozódást és fikázódást, amit leművelnek...
Akik oltatják magukat azok mind "idióták", akik nem, azok "közveszélyes gyilkosok", akik a kínaival, azok abba fognak belehalni, akik az orosszal, azok meg abba.
Úgy néz ki már nincsenek kormánypártiak és ellenek, csak szélsőséges, elvakult idióták és minden értéket tönkretévő lázadók.
A fiatalok lenézik az idősebbeket és fordítva, a nők kijátsszák a férfiakat és fordítva.
Közhely, de megérett a világ a pusztulásra tényleg.

Éva, akivel nő létére kivételesen jóban voltam (?) letiltott, mert nézeteltérése támadt a bejegyzésem alatt egy rokonommal.
Én meg bele sem szóltam, egyszer csak nézem az értesítéseket, hogy kommentet írt X és Y, aztán eltűnik. WTF?!?
A gym-es csoportban a minihordó admin kiakadt, hogy az edzőtermes razziás poszt kapcsán visszaszólt neki az egyik yard.
Erre azzal a címszóval, hogy ha a rendőrök csak a dolgukat végezték, akkor most ő is... kirakott egy szavazást, hogy maradhassanak-e rendőrök a csoportban, majd alá kommentben, hogy végül is mindegy, úgy is kidobja őket!
Persze véleményt nyilvánítottam, persze ki lettem tiltva. Na nem mintha ezért sírna a lelkem.
Aztán pont ez kapcsán beszéltünk Tibivel, aki eddig egy teljesen normális arcnak tűnt.
Most meg egy óra levelezés után egyszer csak jött, hogy ó, hát én még nem is küldtem neki képet a seggemről... He?!?
Persze nem küldtem, tőlem aztán a római pápa is kérheti: nem! Erre közölte, hogy ő nem szereti az ilyen zárkózott embereket (?!?) maga körül és ő is letiltott.
Mondjuk mostanában általános, mert ha válaszolok a "te mivel oltatod magad?" kérdésre, tömegesen törölnek az ismerőseik közül.
Komolyan ez a mérvadó, ha valaki már évtizedek óta ismer és eddig kedvelt? Oké, én meg nem tudtam, hogy egy barom.

Amúgy végre tavaszi szünet! Istenem, de vártam már...
Persze egyedül a magyartanára adott egy rakat leckét ma a lányomnak, de nem csináltuk meg.
Helyette végre főztem ebédet, amit mostanában nem tudtam a tornyosuló leckék miatt.
Igen, szégyen, napokig hideg kaján éltek a gyerekeim is!

A tüdőm megint kicsit rosszabb.
A szívemen nem csodálkozom, két éjszakát nem tudtam aludni + elméletileg jön a szeles idő is.
Ma hajnalban kissé elkumtam, de felriadtam rá, hogy kiugrik a szívem, zihálva veszem a levegőt és fojtogat a sírás.
Valamiért eszembe jutott, mikor "Bogihoz" ment (már innen bb@..falváról)...
"Szia gyönyörűm! Mit csinálsz épp? Én most értem Pécsre." és ezzel a lendülettel jelszót váltott.
Persze a duma az volt, hogy csak épp le volt törve a kolléga 17 éves, roma kislánya és ő csak felvidítani akarta, semmi mást.
Ja. Hhh... hagyjuk. Hányok. Azt sem tudom miért jutott eszembe.

Isti kamija egy hete ment el. Még mindig zokog utána a lelkem.
3 napig csak rakta a tojásokat, nem evett, nem ivott...
Reggel még semmi nem látszott rajta, aztán pár óra alatt totál rosszul lett.
De hiába fürdettem, próbáltam itatni, csak elfeküdt a kezembe az oldalára és fogta az ujjam.
Zokogtam. Még a szabadon engedett pókjaimat is megsiratom néha, ha épp rossz idő van és féltem őket. Hülye vagyok.

Egyébiránt hetek óta akarok valamit írni, de mostanra már azt sem tudom mit.
Nincs itthon semmi extra, vagy különös.
Ha épp szólok a leckék miatt, akkor az a baj. Ha hagyjuk megcsúszni, akkor az.
Ha épp nonstop talpon vagyok, akkor miért nem pihenek, ha épp lerakom a valagam, akkor sosem csinálok semmit.
Ha épp kész a kaja, akkor senki sem éhes és különben is mindenki meccsben van (játék), ha épp mással foglalkozom, mikor lemerül valamelyik, akkor azonnal adjak kaját, de inkább annál is előbb.
Találjam ki az autót, a házfelújítást, az összegekkel úgy játsszak, hogy több legyen, mint volt.
Nem megy. Pláne hogy hiába mondok valamit, az nem jó, hiába kérem, hogy kellene pár árajánlat pár melóstól, az maaajd...
Megy az idő, közben nem történik semmi.
Semmit sem halad sem szellemileg, sem anyagilag, sem tárgyilag, sem sehogy a családom előre.
Max hátra.
Már rémesen unom hallgatni, hogy mindegyik görény mindegyikkel, anyáznak, bunkóznak, szívóznak és ez alól Q sem kivétel. Legalább is az "adok" része felől.
Komolyan, ki a sz@rnak jó így élni? Mindenkivel bunkónak lenni a környezetében? És csoda hogy lassan senki sem szereti a másikat?
Most legyek Ádám? DE MIIIÉÉÉÉÉRT?!?!???

Nem megyek bele ki-mit gondol miért, de az emberek egyre betegebbek kívül belül. Lassan mindenki.
Ez így senkinek sem jó. Nekem is elegem van. És már nem tudok mi mást, csak kérdőn nézni...
...a világra, az emberekre, a családomra.
"Itt mindenki hülye? Itt mindenki!"

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6816481502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása