Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Bamba álmodozó

2021. június 27. - Phoenicia

Fáj a kezem, még a hagymaszeleteléssel is szenvedek.
Kezd marni, könnybe lábad a szemem...

Ott állsz a mosdó előtt, a kis folyosóról lopva nézlek.
Lemosod gyönyörű arcodról a hőség verejtékét... lehetne akár a szenvedélyé is.
Legszívesebben odamennék végigsimítani a hátad, végigcsókolni a nyakad;
szerethetnél lágyan vagy vadul, nekem mindegy lenne.
Ehelyett észreveszem, hogy a tükörből nézed tipródásom... elkapom a tekintetem.
Határozott léptekkel utánam jössz, a pólóm alá bújtatott kezeiddel erőteljesen ráfogsz a csípőmre.
Nem fáj. Inkább hergel.
Újra megszorítod, némán utasítva hogy nézzek fel Rád. A csodás, elbűvölő szemeidbe.
Ahogy felnézek, létjogosultságot nyer a fogás; a lábaim gyengülnek, a fejem szédeleg.
Nekitámasztasz a nappali széles, fa ajtókeretének.
És vársz. Csak vársz... Várod ugyanazt, amit én: hogy az ösztönök felülkerekedjenek végre mindenen.
Kimért arckifejezés, veszélyesen uralkodó tekintet és egy apró rándulás, ami talán mosolynak tűnhet...
Ismersz, irányítasz, játszadozol velem, mint mindig.
Vágyódva nézem a vonásaid, a szád ívét... nem bírom tovább, felpipiskedek és megcsókollak.
Minden forró indulatom lendületével áttollak az ajtókeret másik felére.
Tudomást sem veszel az enyhe csapódásról, s már nyúlok bontani kifelé a nadrágod.

- Kész van már a kaja?
- Igyekszem, még kb fél óra!

Neee... nem akarom elveszteni, kérem vissza!
Letörlöm a hagyma által előcsalt könnyeket, de követi a többi.
Csinálom tovább, de azt sem látom már mit.
Keservesen kérem vissza hogy láthassam, érezhessem az ízét, az illatát, az érintését!
Legalább álmodozhassak az érzésről...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9816605998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása