Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Konfliktusok házon innen, hazán túl...

2022. március 18. - Phoenicia

3. világháború

Egyre többen pedzegetik, hogy lőttek a "kimaradás"nak.
Egy dolog, hogy kik voltak az egész felbujtói, de az Eu-nak nem kellene tanárnak képzelnie magát két diák közti igazságtételben.
No war?
Akkor talán nem kellene az egyik félnek fegyvereket szállítani a másik felet meg szankciókkal bőszíteni, mert így csak hosszabb és durvább lesz, nem rövidebb, kevesebb áldozattal.
Egyetértek, hogy minden környező országnak segítenie kell a háború elől menekülő civil lakosságot.
Mindig.
Hangsúlyozom a környező országoknak!
A gazdasági "népvándorlás" nem menekülés... pláne aki csak élősködni és randalírozni akar, nem pedig beilleszkedni és hálás a lehetőségért.
De ez másik story.
Remek lesz, ha a zseniális, mindenbe belekontárkodni akaró fejesek jó nagy szart kavarnak...
Magam miatt leszarnám, de a gyerekeim miatt azért szeretném tudni mi várható.

Egy bolond százat csinál

Ezt tuti valami szuper értelmiségiről mondták.
A nagy elmélkedéseikben kitalálnak időnként pár hajmeresztő teóriát, majd osztogatják, mint pap az igét.
Aztán jön, hogy a végén tényleg képesek bankokat becsődöltetni, meg üzemanyaghiányt generálni, mert a pánikoló egybitesek tesznek érte.
Csúcs.
Ha most gyümölcsárus lennék, tuti elhíresztelném, hogy ki kell vágni az összes gyümölcsfát még tavasszal, aztán lendülne fel szépen az üzlet...

Kíváncsi lennék ki lőtte ki a drónt

Múlt hét csütörtök este álltam kint a gangon cigivel a kezemben.
Egyszer csak egy fényvillanásra lettem figyelmes, majd egy égő, zuhanó valamire.
Az megvolt, hogy nem hullócsillag... két napig kerestem a hírek között zuhant-e le repülő, vagy valami.
Pilóta nélküli repülő... csak fékezőernyők... elfogyott az üzemanyag és lepotyogott...
Aha.
Kezdek félni ki ne fogyjon menet közben a tank, mert még felrobban alattam az autó.
A "madárrajnak repült" nem lett volna hitelesebb baromság az átlag laikusnak?
Nem hinném, hogy egyedül én láttam...

Vagy én mondok le a fiamról, vagy az iskola

Sikerült a nagyfiamnak odáig tolnia a nemtanulást, hogy nevelő célzattal kollégiumba akarják vágni.
Szóval vagy kéthetente hétvégén látjuk a kistestvéreivel, vagy mehet érettségi nélkül közmunkásnak.
Az amúgy okos gyerekem. A néhai Zrínyi matekos, kitűnő tanuló, aki három évesen már könyvből olvasott mesét az öccsének.
Ennyire elengedte... Ennyire kamasz? Vagy ennyire rosszul neveltem? Mit b@sztam el?
Igen, már kibőgtem magam párszor.
Igen, mégiscsak tudok még olyat.
Ha már gyereket nevelni nem...

Mondjuk ugyanezt támasztja alá, hogy Dani tegnap elfelejtett feljönni a zeneiskolából és 25 percet vártunk rá a kicsikkel, hogy hazavihessem őket, majd itthon bedobta a kosárlabdával a garázs ablakát, majd úgy megfejeltette a kisöccsével a konyhaasztalt, hogy bevérzett a füle, végül úgy megsértődött, hogy ezek után mertem ráüvölteni mi a francot csinál, hogy otthagyta a kajáját, mert "elment tőlem az étvágya"...

Aztán este Q nyomatta a hisztit.
Hazajött, játszottam vele egy sz@r meccset.
Úgy gondolom nem én tehetek róla, ha nem játszik jól... teszem hozzá mindenkivel megesik, hogy bénán jönnek össze a dolgok.
Kidobálta a lánya papucsát az udvarra, mert a gyerek "rugdalta" a lépcsőn lefelé a fülhallgató vezetékét, meg lerúgta a papucsait, mert rossz volt a kedve.
Persze a gyerek bőgött.
Q meg dödögött, hisztizett, jött megint azzal hogy elköltözik, meghal, ha én halok meg zaciba dobja a gyerekeimet, majd szétdobálta a fia párnáit és elcirkuszolta magát aludni.
Ma nem hívott, azóta hozzám sem szólt.

Daninál napok óta nincs villany, hetek óta penészedik megint a fürdő felől a fal.
A spájzban is penészedik a fal, a nappali redőnyét hónapok óta nem lehet felhúzni.
A kocsi váltója időnként sz@raxik, a fék sípol, az irányjelző hol működik, hol nem.
A "pacskerosban" meg megint megkezdődött a tavasz, péntek éjjelt már átüvöltözték a vendégek és a "zene".
Hogy elegem van-e? Hehe...

Egyszer megb@szom a Volános sofőröket

Az már teljesen megszokott, hogy Máza-Bonyhád közötti szakaszon úgy gondolják ezek az állatok, hogy az elsőbbségadás nagyobb járművel nem kötelező.
90-es szakaszon nyugodtan fékeztethetik közel állóra a közlekedőket.
Persze azért kíváncsi lennék egyszer ha az ember beleszállna, mert mondjuk csúszik az út, vagy beletolnák, mert a következő jármű nem tud akkorát fékezni, akkor ki lenne a hibás.
Sajnos a személyautóban lévők és a busz utasai sérülnének, nem azok a közúton közlekedésre alkalmatlan gyökerek, akik a "hivatásos istenek".
Tegnap reggel a Mázai "diadalívnél" sikerült elsőbbséget meg nem adva berongyolnia az egyiknek és még magyarázott, mutogatott is hozzá.
Segítek, a Szászvár felől haladóknak van elsőbbsége mérettől függetlenül.
De legközelebb kitépem a helyéről a sofőrt, bevágom a busz mögé, majd megmutatom neki, hogy a szaros Credo-val is lehet tolatni, ha már nem néz ki időben a fejéből...

Túl sok a közlekedni nem tudó, kreszt betartani nem hajlandó ember.
És nem azzal van a bajom, ha 90 helyett 99-el, vagy 78-al megy valaki...
Ja, Xezer km után igazat kell adjak az oktatómnak; tud áldás lenni az a hülye, vonyító tolatóradar.
Tegnap jöttem reggel haza, a szomszéd előtt állt és trécselt két anyuka három pici gyerekkel.
Olyan kb másfél-két évesek lehettek.
Nagy ívben kerültem őket szép lassan, majd megálltam és raktam egy rükit.
Hátranéztem, majd oldalra... nem láttam az egyik kismotoros törpit.
Néztem körbe, néztem mindkét oldalra nincs-e a kocsi mellett, nehogy a parkoló helyemre ráfordulással elsodorjam.
Egyszer csak elkezd éktelenül visítani a tolatóradar.
A pöttöm takarásból közvetlenül az autó fenekéhez gurult.
Jó hogy nem mozdultam meg!
Kézifék be, ajtó nyit, "nem hiányzik valakinek egy gyerek?", elnézést helyett anyuka nekiáll veszekedni a gyerekkel.
Ha nem nézem, hogy három kicsi... ha nem látom, hogy az egyik nincs ott... ha megmozdítom az autót... ha nem szólal meg a tolatóradar...
Egyáltalán nem láttam a kocsi mögött.
Se tükrökből, se hátranézéssel.
Simán maga alá gyűrte volna az autó azt a pici kis gyereket, talán észre sem veszem.

Ilyenkor mindig kicsit gyomorgörcs visszaülni a volán mögé.
Mint a szembe jövő kamionnál...

Dom is őszül

A gyönyörűséges kutyám egy ideje erőteljesen nekiállt megöregedni.
Pedig még csak hét éves.
Nagyon nem szeretném, hogy valami baja legyen!
Tegnap óta állandóan követ, szaglászik, sír ha elmegyek, cseszegeti az ajtót ha bejövök.
Addig értem, hogy valamit jelezni akar, de mit? És másnak miért nem?
Ma álltam mellette és azon gondolkodtam, hogy vajon ő haldoklik, vagy én?
A kutya sok mindent megérez... bár tudnám mi baja!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1117783924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása